Heerlijk dagje.


Gister een rustig maar leuk dagje gehad !! Michelle kwam op bezoek en we zijn eerst samen boodschappen gaan doen… Ondanks dat ik nog zo hard riep dat ik niks nodig had kwam ik met een bomvolle tas naar buiten. En aangezien Michelle een auto heeft kan daar maar gelijk handig gebruik van maken he.

Thuis wat zitten kletsen en een broodje gegeten en toen uiteindelijk samen naar het belastingkantoor gegaan om mijn huursubsidie aan te vragen. Dit stond eigenlijk niet op de planning. Maar ik moet de rest van de week werken en het geeft me nu al zo’n fijn en rustig gevoel dat dit allemaal al geregeld is. En ook met het bedrag wat ik ga krijgen ben ik erg blij :D…. het was nog hoger dan ik in eerste instantie had verwacht ! Top dus.

Iets verderop ligt er een leuk parkje… waar ik achter kwam toen ik laats naar die school fietste. Daar zijn we dus even gestopt om een aantal leuke fotootjes te maken… beetje jammer dat er wel niet uitzag  haha. Had niet eens make-up ofzow op… Had er dan ook niet op gerekend dat we foto’s gingen maken maar vind paar erg leuke erbij zitten hihi.
Daarna hebben we bij mij thuis nog lekker nasi met kip sate gemaakt. Een onwijs leuke maar rustige dag. Nu begint mijn werk weekje weer en dit keer maar van 4 dagen. Voor het eerst in maanden zal ik namelijk aankomend weekend vrij zijn :D… Heerlijk een heel weekend vrij.

7 gedachtes over “Heerlijk dagje.

Geef een reactie

