Optreden Glennis Grace


Deze week het onwijs druk gehad waardoor ik niet zoveel tijd heb gehad om te bloggen. Ondanks dat ik het erg druk heb gehad was het wel een fijne week in positieve zin… Deze week hoefde ik maar 4 daagjes te werken in plaats van 5 of 6 en dit voelt dan ook haast als vakantie. Nu lekker een heel weekend vrij :D. HEERLIJK. Kan me niet herinneren wanneer ik gewoon een heel weekend vrij ben geweest (ik heb voor de grap even gekeken en dat was het weekend van 2 april :P) Dat zegt denk ik wel genoeg.
Naast het werken heb ik al veel spullen ingepakt voor de verhuizing die steeds dichter bij komt en ben ik samen met een vriendin naar de film geweest (review volgt) en ben ik samen met 2 vriendinnen afgelopen dinsdag na het werk naar Glennis Grace geweest.

En ja ik ben gek op de stem van deze vrouw… de laatste tijd staat deze zangeres dan eindelijk in de aandacht met de hit die ze scoorde met Afscheid. Maar ik volg Glennis al jaren. Nu is het niet zo dat heel mijn kamer er mee vol hangt helemaal niet maar ik vind haar stem echt geweldig. Opzich ben ik niet zo van de Nederlandse muziek (al vind ik bijvoorbeeld Marco Borsato dan wel weer leuk). Maar haar nummers vind ik over het algemeen heel mooie en aangrijpende teksten hebben. Natuurlijk zingt ze niet alleen Nederlands talig maar wel regelmatig. Ik hou al sinds haar deelname van het songfestival bij wat ze doet en al een keer eerder bezocht ik een optreden van haar in Eindhoven.

Toevallig kwam op Pinkpop ter sprake om wat vaker leuke dingen te ondernemen en zo ook dat ik wel weer eens naar een optreden van Glennis wilde. En dat was dus al veel sneller dan verwacht. Na het werk reisde ik gelijk door naar Dordrecht waarbij al 1 vriendin instapte in Breda. Samen reisde we verder naar Dordrecht en gingen toen gelijk door naar het theater. We hadden geen idee wat voor iets het precies was maar het bleek een veteranen concert te zijn waar Glennis dus verschillende nummers te gehoren bracht. En jawel ook mijn favoriete nummer van haar zong ze deze avond.(zie het filmpje)… onwijs mooi want dit nummer zingt ze bijna nooit live. Een onwijs leuke avond gehad ! Al was ik wel onwijs moe toen ik rond 12 uur die avond in mijn bed lag… Vinden jullie de stem van Glennis ook zo mooi ?

5 gedachtes over “Optreden Glennis Grace

Geef een reactie

