Morgen intake.

Na mijn berichtje over het twijfelen van een nieuwe studie op te pakken heb ik er eigenlijk niet echt  meer over geschreven of het er over gehad. Maar dat betekend dus niet helemaal dat er niks meer mee gedaan heb. Na het berichtje wat getypt heb ben ik nog naar de school gegaan voor een gesprek en heb ik me daarna ingeschreven voor de opleiding. Morgen heb ik dus een intake. En ja nu het zo dicht bij komt word ik stiekem best wel zenuwachtig. De intake duurt maar liefst 3 uur lang :|. Geen idee wat ik in al die tijd moet gaan doen.

Volgens vrienden en collega’s zal ik waarschijnlijk een test moeten afleggen en een gesprek krijgen… En voor die test ben ik dus bang voor. Niet omdat ik denk dat ik de opleiding niet aan kan… maar juist omdat daar uit zal blijken dat ik een te hoog niveau heb om te gaan studeren op niveau 2 en (wegens studiegeld) niet hoger kan gaan doen. Ik ben dus bang dat ik hierdoor niet word aangenomen voor dit niveau. Maar ik heb besloten dat ik hoe dan ook ga proberen de test (als die krijg) gewoon eerlijk ga invullen. Als dit niet doe kom sowieso ook niet in aanmerking voor de verkorte opleiding van 1 jaar en anders misschien wel. En als ze me niet aannemen om deze rede is het jammer. Dan heb ik het geprobeerd.

Maar goed dat neemt dus niet weg dat ik niet stiekem ook best zenuwachtig ben… Hopelijk gaat morgen een beetje oke !! Wish me luck

6 gedachtes over “Morgen intake.

Geef een reactie

