Review film : Something Borrowed

Something Borrowed is een romantische komedie over kiezen tussen vriendschap en liefde

Met haar dertigste verjaardag in het vooruitzicht realiseert Rachel zich steeds vaker dat zij, in tegenstelling to haar andere vrienden, weer alleen naar huis toe gaat na een avondje uit. Dit verandert echter na afloop van het verjaardagsfeest wat haar beste vriendin Darcy organiseert: Rachel belandt in een dronken bui in bed met Dex, haar oud studiegenoot én… Darcy’s huidige verloofde.

Vorige week ben ik samen met een vriendin naar de film Something Borrowed geweest. Ik had al een aantal positieve reacties gehoord van een andere vriendin en 2 collegaatjes die er ook heen waren geweest, en ik was dus best wel nieuwsgierig geworden. Met een grote bak popcorn (hoe kan het ook anders) zat ik in de bios en wist niet zo goed wat ik van de film moest verwachten. Maar oooww wat heb ik genoten. Het is zo’n heerlijke romantische en feel good movie !! Samen met die vriendin lagen we op sommige moment dubbel van het lachen. Met de keuze die Rachel uiteindelijk maakt ben ik het echter niet mee eens. Maar goed dat moet je zelf maar even gaan bekijken ;).

5 gedachtes over “Review film : Something Borrowed

Geef een reactie

