Fotoverslag Rock Werchter

Afgelopen donderdag ben ik samen met een vriendin (waar ik ook mee naar Pinkpop ging) naar Rock Werchter geweest. Onwijs leuke dag gehad… maar door alle drukte van de verhuizing en daarnaast het full time werken komt er niet echt van om te loggen. Vind best wel jammer ! Maar daarom heb besloten ditmaal niet een uitgebreid verslagje te typen maar het te houden op een fotoverslagje :D… Ik zeg op naar volgend jaar !!!


We zijn er πŸ˜€


We hebben er zin in


The Hives


Tijd voor wat energie πŸ˜‰


Belgische friet kan bij dit festival niet ontbreken


Tijd voor Anouk (die trouwens tegenviel)



Helaas bleef het niet droog maar we hebben geluk gehad met weer !


QUEENS OF THE STONE AGE


Eindelijk tijd voor Linkin Park… en ja ik was blij verrast ik vond ze goooeeed !




6 gedachtes over “Fotoverslag Rock Werchter

  1. Volgens mij he, stond ik donderdag naast je toen jij je sleutel kwam halen! Ik bedacht het me pas later van ‘hm, bekend gezicht’ en kan het nu pas plaatsen met deze foto’s haha. Volgende keer zal ik je eens aanspreken :). Ben je een beetje tevreden met de oplevering?

    • ow haha zou kunnen… ik weet niet hoe je eruit ziet πŸ˜› dus kan je niet aanspreken haha. Maar dat moet je gewoon doen dat vind alleen maar leuk :). En ja ik ben tevreden met mijn huisje … jij ? Is bij jouw tv/internet ook zo ellende ze kunnen mij nog steeds niet aanmelden :(. Ga jij naar de barbecue ?

Geef een reactie

