Aangenomen !

Nou ander halve week in afwachting te hebben gezeten na mijn intake werd ik gistermiddag gebeld door school. Ze melde me het nieuws dat het intern was besproken en het volgens de meeste geen zin had om de opleiding te gaan doen op niv 2 omdat ik al niv 3 heb. En ja ik was echt teleurgesteld (wat ik ook zei) en zei dus dat ik dan nog wel even verder ging kijken qua opties voor werken en leren en volwassen onderwijs.

Op de een of andere manier bracht dit haar toch aan het twijfelen ? En zei dus dat de opleiding volgens haar wel zin had omdat echt niet weet welke richting ik wil doen (zorg of welzijn). Met ouderen werken lijkt me namelijk wel erg leuk maar ik zie wel op tegen het zorggedeelte… Mij lijken de activiteiten vooral leuk, het bezig zijn met de mensen en het praatje met ze maken, het blokje om dat soort dingen. Ik weet niet of ik daad werkelijk het kan om de mensen te verzorgen. Bij richting welzijn kom je in deze richting vooral uit bij kinderopvang… en ja dat lijkt me ergens toch ook wel erg leuk. Vroeger als klein meisje zei ik altijd als me werd gevraagd wat wil je later worden ? MAMA.

Inmiddels ben ik daar wel beetje van afgestapt haha… Maar toch vind ik het altijd wel onwijs leuk als dagje op pad ben met kids. Dusja ik twijfel daar dus wel over…. Want misschien wil ik deze richting toch wel serieus proberen om te kijken of dit echt leuk vind.

Maargoed om terug te komen op het verhaal (ik dwaal een beetje af)… hing de mevrouw weer op omdat ze het nogmaals wou bespreken omdat ze vond dat ik wel geplaatst moest worden. Vanmorgen werd ik wederom gebeld… Wakker gebeld om precies te zijn (en aangezien ik op moment onwijze keelpijn had had ik geen stem meer over :$ ). Ze hadden het nogmaals besproken n ja… ik ben dus geplaatst op de opleiding… Op het moment voelt wel beetje raar. Want ben dus ergens heel blij en enthousiast maar aan de andere kant voelt dus ook heel erg dubbel omdat ze zolang over mij moesten twijfelen.

En ja nu moet ik dus opzoek naar een stage… Omdat ik 18+ doe moet ik zelf een stage zoeken en dit is geen makkelijke klus lijkt het. Ik denk dat het komt doordat ik zolaat begin met zoeken (de andere hadden natuurlijk al veel eerder de kans). Inmiddels heb naar 5 instellingen gebeld en 2 hadden geen plek, bij 2 moest ik mijn cv en motivatie door sturen en bij 1 moet ik morgen terug bellen. Hard duimen dus dat ik snel iets vind… anders betekend het alsnog dat ik niet met de opleiding kan starten.

7 gedachtes over “Aangenomen !

Geef een reactie

