Verhuizen… dus geen internet.

Morgen dan is het eindelijk zover… na 7 dagen non – stop werken ben ik dit heel weekend vrij om alles over te verhuizen en hopelijk helemaal over te gaan naar mijn nieuwe huisje. Onwijs spannend en leuk allemaal. Morgen komt Michelle al langs en gaan we al zoveel mogelijk spullen er heen brengen en dingen doen… En einde van de avond komt mijn huisbaas met kijkers bij mijn huidige huis en komt er nog een vriendin al een kijkje nemen.

Zaterdag komen al vroeg mijn ouders en oom richting het huisje en zal de vloer gelegd gaan worden ! Omdat niet weet hoeveel tijd daar in gaat zitten weet niet of we dan ook al kunnen over verhuizen. Maar goed we zien wel hoe ver we gaan komen. En dan gaan we zondag proberen alles over te verhuizen.. Geen idee of het allemaal lukt maar ik hoop het wel aangezien de rest van de week ook weer gewoon moet werken.

Omdat het nog steeds niet is geregeld met tv en internet (upc krijgt geen netwerk :s)… Weet ik niet hoelang ik zonder internet en tv ga zitten. Ik hoop natuurlijk niet te lang word dan word ik echt gek 😛 kan echt niet zonder haha. Maar het kan dus zijn dat er even geen updates zullen plaats vinden of ik minder of niet reageer op andere logjes ;).

9 gedachtes over “Verhuizen… dus geen internet.

  1. UPC hoort netwerk te hebben aangezien mijn pakket al in huis staat. Nog niet uitgepakt maar het zou al moeten werken. Ben zondag gaan aanvragen en gisteren werd ik gebeld dat de flat was aangesloten!
    Ik ga zondag ook waarschijnlijk écht verhuizen met al mijn spullen in een enorme pick-uptruck, dus misschien zien we elkaar dan wel voor op straat haha. Succes!

    • ja bij mijn vriendin doet die het ook al maar bij mij is nog steeds geen netwerk :S ook als ik op de website het adres intik…. ben er inmiddels al 4 keer voor in de winkel geweest. Maar ik ga morgenvroeg gelijk eens naar wooninc bellen… wil wel internet hebben als er voorgoed woon :$

Geef een reactie

