De eerste nacht

Van de week schreef ik nog dat ik waarschijnlijk voorlopig niet kon updaten omdat ik geen internet/tv heb op het moment en upc maar geen verbinding kon leggen met mijn woning. En wonder boven wonder werd ik gisteravond gebeld dat alles gereed was en ik mijn pakket kon komen ophalen… ik dacht echt dit word me wat. Het pakket vandaag in huis gehaald en ik snapte niks van hoe je alles moest installeren ben er best wel even mee bezig geweest en eerlijk gezegd verwachte ik niet dat hij het zou doen maar wonder boven wonder… beschik ik al sinds de dag dat in mijn nieuwe huisje ben over internet en tv…. *blij*

het is nu 1.00 uur s’nachts en na dit berichtje duik ik mijn bedje in. Afgelopen 2 dagen stonden in het teken van verhuizen…. (inpakken,dozen en rotzooi verslepen,stressen,tillen, zweten enz ). Mijn lieve dinnetje Michelle heeft me echt onwijs goed geholpen en vrijdag hebben we heel de dag dozen gebracht van huis naar het nieuwe huis en opgeborgen in de berging.

Later die avond kwam Jacolien ook nog op bezoek en heeft ze ook alles bekeken en hebben we nog gezellig wat zitten kletsen… nieuwsgierig als we zijn gingen we een rondje maken in het gebouw om ideeën op te doen hoe andere mensen het hadden ingericht. En voor we het wisten zaten we met z’n 3en beneden te kletsen met andere bewoners… Zaten we bij hun binnen om te kijken hoe hun het hadden enz. Moet zeggen dat wel leuk is andere mensen hier te leren kennen.

Rond 00.00 lagen we eindelijk in bed. Helaas brak er voor mij weer een nacht aan met heel weinig slaap. De keelontsteking houd me nu al bijna 5 nachten wakker en het breekt me behoorlijk op. Inmiddels heb ik wel een antibiotica kuur gekregen dus ik hoop toch dat snel aan de betere hand is. Maar die heb pas sinds gister dus kan er nog niet zoveel over zeggen.

En ja vandaag wederom een onwijs lange dag. Rond 10 uur waren mijn ouders er en vanaf dat moment hebben we contact geklust… Savonds rond 22.30 gingen mijn ouders en oom eindelijk naar huis. En ja vandaag is dus al mijn eerste nachtje hier samen met Wizzel. Het voelt echt onwijs raar om hier te zijn (ook voor wizzel) nog erg schrikachtig contant rondjes aan lopen enz. Verder staat alles er grotendeels in maar is nog 1 grote bende… niks staat nog hoe het moet staan… en overal staat wel wat. Morgen ga hard aan de slag kijken wat al kan inruimen (en hoe dingen wil hebben staan).

En maandag heb ook maar vrij geregeld op het werd want ging anders allemaal echt niet lukken…. en dan word het een tripje naar de ikea enz. Eerst maar eens kijken hoe het eerst nachtje bevalt…

7 gedachtes over “De eerste nacht

  1. Fijn dat het internet geregeld is. En hoe is je eerste nachtje gegaan? Een beetje kunnen slapen? Vervelend die keelpijn. Misschien toch eens langst de dokter voor een kuurtje?

Geef een reactie

