fototjes huisje :)

Zoals beloofd eindelijk een paar fotootjes van het nieuwe huisje :D… Nog niet alles is helemaal klaar, maar het ziet er nu allemaal aantoonbaar uit. Maar alles moet nog eens goed worden afgestoft. Er moeten nog wat dingen worden opgehangen enz. Maar toch alvast een paar foto’s. Als jullie het leuk vinden wil nog wel een home tour filmpje maken ;).




18 gedachtes over “fototjes huisje :)

  1. Leuk om te zien zo! Bij mij is ook nog steeds niet alles af en ik ben al sinds de 30e bezig haha. Daarnaast wordt mijn bankstel pas over een paar weken bezorgd dus tot die tijd leef ik aan mijn eettafel.
    Ik ben trouwens benieuwd waar je die bakjes oid hebt gekocht die je in de douche hebt hangen. Heb zelf nu nog mijn shampoo enzo op de grond staan maar dat werkt echt niet, dus ben op zoek naar van die bakjes!

    • die bakjes komen gewoon van de xenos… maar heel ideaal is ook niet… ze zijn al 2x afgevallen maar misschien heb ik ze te zwaar geladen :$. Maar ze zijn maar 1 euro nog wat.. Ben erg benieuwd hoe bij jouw gaat worden haha. Ga jij naar die bbq ?

      • Ja ik ga er wel heen, ken verder niemand in het gebouw behalve mijn buurvrouw omdat ik natuurlijk nogal in een ‘hoekje’ zit met twee afgesloten deuren om ons heen dus lijkt me wel zo leuk. Ben al wel verschillende flatgenoten tegengekomen bij mijn werk (Bruna) als ze hun UPC of KPN-pakket kwamen ophalen haha.
        Ga jij ook?
        En ik zal straks eens even kijken bij de Xenos, heb niet zoveel ‘zware’ badspullen, voornamelijk kleine spulletjes van Lush dus dat moet het dan wel kunnen houden hoop ik!

      • ik heb mijn bakjes nogmaals goed vast geplakt en nu hangen ze toch al een paar dagen ;)… dus hopen dat dit zo blijft haha… zou wel fijn zijn. Bij mij staat er ook nog veel in hoor. Alleen een fles shampoo en een fles badschuim (meer past er ook niet in :P).

        Opzich is wel fijn dat je in het hoekje woont niet ? Dan heb je wel van niemand last haha….. ik ken ook niet zoveel mensen hoor…. Op de gang hier praat wel eens met mensen. Mijn Buurman en aan de andere kant de buurvrouw zijn wel al spullen komen lenen haha. En ik heb beneden in de tuin ook al wat woningen gezien (en met mensen gekletst) en aan de overkant woont een collegaatje van me. Maar ik ga ook naar de bbq. Ik moet alleen sowieso werken tot 18 uur… dus ben denk wel later… Maar vind dat ergens ook wel beetje eng want heb idee dat wel al veel mensen elkaar echt kennen hier zeg maar.

  2. Dat enge gevoel omdat veel mensen elkaar kennen heb ik ook hoor. Want als ik jou zo hoor, zoveel mensen ken ik écht niet haha. Het is hier namelijk superrustig en mijn buurvrouw is ook nog eens op vakantie dus zit hier helemaal alleen 😉 .

    Ik heb het bakje gekocht maar hij dondert continu van de muur af en is nu zelfs al in stukjes terwijl ik er, op proef, nog helemaal niets in had zitten :(. Denk dat het toch even wat sterke dubbelzijdige tape gaat worden en een nieuw bakje want anders is het maar vervelend.

    • ja er zijn best veel mensen met vakantie geloof ik… Wat ik kan zien staat er ook nog best veel leeg hoor. Ik woon er nu ongeveer een week :D.
      Ow mijn bakje hangt nu wel al een paar dagen… heb tijdens het douchen hem xtje terug gehangen toen de muren dus nat waren… volgens mij heeft dat wel geholpen ;). En je mag gerust xtje bij mij langs komen (of ik bij jouw)…. Ben wel benieuwd hoe je woning eruit ziet als die zo groot is hihi.

      • Wanneer was die barbecue ook alweer? En krijg je daar ook nog een bericht van? Want ik dacht dat het komende donderdag was maar nu moet ik ineens tennissen dus helaas, geen barbecue voor mij!
        Bij mij blijft het bakje nou ook hangen maar vanmiddag deed mijn één pit van het fornuis het ineens niet meer en mijn vloerverwarming moet ook nog steeds ontlucht worden. Donderdag voor gebeld en ze zouden me terugbellen maar heb nog niets gehoord, kan het in principe ook wel zelf maar hé, betaal niet voor niets zoveel servicekosten!
        En als je wilt moet je maar eens aanbellen, woon op nummer 28 en ben bijna elke dag wel wat uurtjes thuis ’s middags of ’s avonds!

      • ja die bbq is morgen.. hoorde van mijn buurvrouw dat die nu opeens niet in de binnentuin is maar naast het huis daar waar die bruine poort is. Maar wel jammer dat je dus niet komt… dadelijk zit daar alleen :P. Maar goed kijk morgen dan wel ff anders ga ook niet hoor haha. Maar de buurvrouw wou me komen ophalen ofzo. Maare wat bedoel je met die vloerverwarming ontluchten ? Moet je dat laten doen of wat ? Ik heb heleboel papieren gekregen maar snap er allemaal maar niks van… ga iets van 47 per maand daar aan betalen kreeg in papieren jij ? En heb jij brief gekregen over het water ? Heb me daar via internet aangemeld maar kreeg maar niks… toen nog eens gebelt alle gegevens moeten doorsturen maar heb nog steeds NIKS gehoord. Wanneer ben je savond’s keer thuis ? Dan kom dan langs… vind beetje dom zomaar aan de deur te staan haha.

  3. Ah, recht onder mijn raam/balkon dus die barbecue!
    Nou mijn vloerverwarming maakt dus herrie, lijkt alsof er continu water door mijn huis loopt (alsof de wc steeds wordt doorgespoeld) en de uitvoerder zei dat ik die moest laten ontluchten, moest daar Wooninc dus voor bellen, heb dat ook gedaan maar er gebeurt nu niets meer.. Nog niet gebeld of niets!
    Wat voor papieren heb je gekregen? Ik heb voor het water al op 1 juli de rekening gekregen, 72euro voor drie maanden water! Ben er meteen achteraan gegaan want is echt véél te veel en blijkt dat ik stond ingeschreven bij hen als gezin :’). Dus dat is omgezet en daar heb ik al bevestiging van gekregen dus bij de volgende incasso krijg ik een hoop geld terug!

    En zaterdagavond ben ik thuis! Moet tot 16u werken en krijg rond 22u bezoek (maar goed, dat is mijn vriend maar ;)) dus kijk maar of je dan langs kan komen!

    • Ik heb mijn vloerverwarming nog niet aan gehad… Dus heb eigenlijk geen idee. Maar bij de bbq gister hoorde wel dat meerdere mensen er last van hadden. Wel jammer dat je er niet bij was… want heb best veel mensen leren kennen en staan kletsen enz. Ik had nog steeds geen papieren van water gekregen dus ik heb gister nogmaals gebeld maar het was verder in orde dus de rekening zou snel komen zei het meisje. Helaas kan ik zaterdag niet want ik ga dan naar de kermis in Tilburg… maar zal morgen wel ff in mijn agenda kijken en wat datumpjes hier neer zetten oke 🙂

Geef een reactie

