Medewerker van het jaar.

Ja ik weet het :p… jullie zitten allemaal met smart op fotootjes te wachten van mijn nieuwe huisje… Maar de afgelopen dagen heeft alleen maar in het teken gestaan van verhuizen. Vandaag zo’n half uurtje geleden pakte ik de laatste doos uit… Zette ik de laatste tijdelijke spullen die nog moeten opgehangen worden in mijn berghok… en ja dan is dus nu alles zo goed als af :D.
Ik heb al wat fotootjes gemaakt en ik beloof dat die er snel opkomen ;).

Ik wil toch nog even snel een logje schrijven over mijn werk…. Vandaag na 4 dagen vrij te hebben gehad om te verhuizen was ik niets vermoedend aan het werk toen mijn unitleider zei dat hij een mailtje had opgehangen in de keuken en dat die maar even moest gaat lezen. Eigenlijk dacht ik wat zal het nu weer zijn :P. Maar tot mijn zeer grote verbazing was dit een mailtje wat in het teken van mij stond.

Sinds dit jaar mag elke filiaal een medewerker van het jaar kiezen, tijdens een werkoverleg is dit toen wel kort ter sprake gekomen en mocht iedereen zijn/haar voorkeur geven van de medewerker. In totaal zijn er nog 5 andere filialen die mee doen. Onder de gekozen beste medewerkers van het jaar word een weekendje weg verloot naar (ik dacht Berlijn,Londen of Parijs). En het team heeft mij dus gekozen als beste medewerker.

Ik was echt geraakt door dit feit… ik had het totaal niet verwacht. Persoonlijk vind ik dat nog genoeg andere medewerkers deze titel verdienen. Ik ga der niet van uit dat ik het weekendje weg zal winnen maar het feit dat ze me gekozen hebben vind ik zo onwijs lief. Ik ben zovaak teleurgesteld in bedrijven waar ik bijvoorbeeld stage moest lopen… Maar nooit was ik goed genoeg. Het feit dat hum mij dan kiezen als beste medewerker van het jaar vind echt onwijs leuk en lief. Want ja het is geen droom baan maar ik hou van mijn werk… De leuke sfeer en de super lieve collega’s zorgen ervoor dat ik me sinds dag 1 er thuis voel !!

5 gedachtes over “Medewerker van het jaar.

Geef een reactie

