Mini Shoplogje.

Gister ben ik om de tijd te doden maar even de stad in gegaan… Eigenlijk moet dat niet doen aangezien deze maand al veel te veel geld heeft gekost door de verhuizing. Maar goed had ook geen zin de hele middag binnen te zitten. Uiteindelijk dus wel een paar kleine dingetjes gekocht in de sale. Zo kocht ik bij Pieces 2 topjes voor de prijs van 2,50 per stuk… en normaal gesproken waren ze 10 euro per stuk dus dit was zeker een goede deal. Onder bijna alles draag ik een topje en die wat nu heb zijn echt helemaal versleten en soms zelf stuk.

Verder kocht ik nog bij de hunkemoller een bh voor 9 euro. Eerst was deze 24,95 dus dit is ook een goede deal lijkt me zo. Deze bh heb ik inmiddels namelijk al 3x gepast en elke x dacht ik nee doe toch maar niet… Vond hem namelijk wel onwijs schattig maar ik draag er nooit 1 met opvulling. Deze bh is heel licht gevormd maar toch twijfelde ik. Hem vandaag dus toch mee genomen… kan ik kijken of het bevalt. En verder kocht ik nog shampoo bij het kruitvat van nivea. Ik heb altijd deze shampoo en nu was het een voordeelverpakking van 3 flessen voor 4 euro :).

Verder ging nog even langs de markt waar ik frambozen en aardbeitjes kocht… ik had dus 3 dozen voor 3 euro :|. Vraag me niet wat met 3 dozen moet haha maar ik geef er morgen gewoon 1 aan mijn ouders mee en heb vandaag zelf al een halve bak op als toetje hihi. En ja uiteindelijk ook maar een bezoekje aan de fietsenmaker gebracht om te vragen of hun ook een slot eraf doen halen en er een nieuwe op doen zetten… aangezien mijn sleutel in die container heb gegooid…. Bij de eerste winkel deden ze daar totaal niet moeilijk over (maar moest wel bellen voor afspraak omdat erg druk was). En dit zou me 40 euro gaan kosten. Eigenlijk baalde er wel van dat zo duur was… want ja laten we eerlijk zijn dit is gewoon weg gegooid geld omdat ik zo dom was om dat ding weg te flikkeren :S. Ik besloot dus even ook lang de ander te gaan om te vragen hoe duur daar was enz. Alleen reageerde deze man een stuk minder aardig op mijn verhaal en dacht gelijk dat fiets dan maar gejat had ofzo. Mja goed na lang praten wilde hij het slot vervangen en er een nieuwe opzetten als ik mijn paspoort als bewijs wilde inleveren. Nou ja prima…. Ik heb die fiets niet gejat dus dat boeit me verder niet…

En deze doet voor 20 euro het slot eraf halen en nieuwe erop zetten. Aangezien morgen mijn ouders komen gaat mijn moeder hem dus even mee brengen (wel zo handig met fiets wat op slot zit) en waarschijnlijk ziet er dan ook iets minder uit alsof hem gejat zou hebben. Maar goed kan mezelf nog steeds voor mijn kop slaan :@.

 

4 gedachtes over “Mini Shoplogje.

Geef een reactie

