Dagje kermis in Tilburg

Beter laat dan nooit, zal ik maar zeggen maar afgelopen zaterdag ben ik samen met Eefje naar de kermis in Tilburg geweest. Eigenlijk hou niet van de kermis en ga er ook nooit heen maar al 3 jaar op rij heb ik een bezoek gebracht aan de kermis in Tilburg. Ik ga nooit ergens in haha… maar de sfeer en gezelligheid die er is vind ik altijd erg gezellig.

Eerst moest ik tot 18 uur werken en gelijk daarna ging ik door naar Tilburg… zo’n 20 minuten later stond ik daar dus op Eefje te wachten. We besloten buiten het centrum te gaan eten, omdat het erg druk zou zijn in de stad. We namen de bus naar de Bommelbeer (de beren restaurants zijn nog steeds favoriet bij ons ;P). Ondanks dat dit buiten de stad was was het hier ook behoorlijk druk maar ze hadden gelukkig nog een tafeltje voor ons. Ik bestelde eigenlijk wat ik altijd heb… Kip sate met frietjes.

Nadat we lekker gegeten hadden gingen we richting het centrum en keken eerst lekker rond op de kermis… onwijs gezellig die sfeer… En al die lekkere dingen wat ze daar verkopen… krijg daar altijd onwijze honger van haha… maar ik had net gegeten dusja :P. Bij een podium waar we langs liepen riepen ze om dat elk moment Dean Sanders zou komen optreden… ff staan kijken. Deze gast zong leuke nummers en zeker niet slecht… maar ik vond hem echt enorm uit de hoogte… na paar nummers zijn we verder gelopen… een uur later zou Glennis Grace ergens komen en die wilde Eef en ik dolgraag zien.

We hebben echt een hele tijd naar dit podium gezocht… uiteindelijk lag dit podium dus in een straat met allemaal cafeetjes en het podium was dus op een verhoging.Toen we er aankwamen was er iemand aan zingen die ooit een hit had met het Big Borther nummer… maar goed die gast kon alles behalve zingen naar mijn mening. Na deze gast werd er opeens omgeroepen dat zo meteen Jaap (van x factor zou komen)… We vonden het beetje raar want volgens ons programma zou alleen nog Glennis en Thomas Berger komen. Uiteindelijk bleek dus dat alle artiesten van die avond op dit podium kwamen…


Dus Jaap kwam als eerst (ik wilde hem wel graag zien dus vond dit onwijs leuk :P)… en daarna kwam dus eindelijk Glennis… beetje kort optredens helaas maar uiteraard weer genoten van die geweldige stem. Na het optreden van Glennis volgde uiteindelijk nog optredens van Antje Montero, Thomas Berger en Leonie Meijer… Eigenlijk wilde ik het niet te laat maken maar het was zo onwijs gezellig dat ik uiteindelijk pas rond half 2 in mijn bedje lag. Gelukkig kon ik de dag erna lekker uitslapen dus dat maakte niks uit :D.

5 gedachtes over “Dagje kermis in Tilburg

  1. Volgend jaar willen wij de kermis van Tilburg ook een keer gaan bezoeken. Dat is er dit jaar niet van gekomen doordat wij op vakantie zijn.
    Leuk dat er ook artiesten komen, zeg! Thomas is een oud-leerling van mijn man… die zien we zo nu en dan nog wel eens.

Geef een reactie

