dagje shoppen in Luik.


Afgelopen maandag ben ik samen met Michelle gaan shoppen in Luik… Eigenlijk zouden we naar Bobbejaanland (pretpark in België) gaan maar omdat de weersverwachtingen zo slecht waren uiteindelijk dus maar gaan shoppen.
Al maanden geleden zijn we hier ook een keer geweest en eerlijk is eerlijk we gingen vooral voor de Primarkt. In het winkelcentrum zijn ook nog een heleboel andere winkels… denk aan de H&M en Vero Moda (en vooral winkels uit België).

Rond 12 uur waren we er en we zijn gelijk door gegaan naar de Primarkt. Daar hebben we ruim een uur rond gelopen en dingetjes gepast. Ik moet echt nodig nieuwe kleren hebben…. Ik ben geen typische vrouw wat elke maand gaat winkelen. Mijn kledingkast ligt vol met (oude) dingen die ik niet meer aantrek maar toch niet weg kan doen. Uiteindelijk heb ik bij de verhuizing wel al best veel weg gedaan maar lang niet alles (A).

Ondanks dat ik echt nieuwe dingen nodig heb, heb ik het toch nog beschaafd gehouden… ik heb de volgende spulletjes gekocht :
Vestje (11 euro Primarkt)     Blouse  (11 euro Primarkt)

Shirt Bambi (7 euro Primarkt)    Shirt (8 euro Vero Moda)

Boxers (1,50 per stuk Primarkt)

Nadat we lekker geshopt hebben kwamen we uit bij een zaakje wat net zoiets is als in Nederland de Swirls… Alleen was dit met Yo Yogurt en je kreeg dus yogurt ijs waarbij je eigen dingen kon kiezen…. Ik had met aardbeisaus en aardbeien en nootjes gekozen (was erg lekker :)…) Al was ik natuurlijk ontzettend jaloers op die van Michelle die had veel beter gekozen… uiteindelijk bleek dat je uit alles kon kiezen wat er lag (en ik dacht eerst alleen maar chocolade saus of aardbeisaus)… Michelle had dus met witte chocolade met nootjes,aardbei en speculaas haha.

Na ons ijsje gingen we terug naar Limburg waar we uiteindelijk bij Michelle nog in het dorp gaan uit eten bij de Griek. Het was inmiddels echt al maanden geleden dat ik dit op had dus na dat we dit besloten hadden kreeg ik er onwijs veel zin in :P. Onwijs lekker gegeten en na het eten heeft Michelle me naar Roermond gebracht waar ik de trein terug heb genomen… helaas was mijn vrije dagje toen alweer voorbij… vrije dagen gaan helaas veel te snel hihi.

7 gedachtes over “dagje shoppen in Luik.

Geef een reactie

