Druk, maar vol gezelligheid.

Ik loop helaas een beetje achter met mijn logjes… De afgelopen dagen heb ik mijn laptop niet eens aangehad. Omdat ik of iets leuks aan het doen was of moest werken. Daarom maar een beetje een verlate update. Ik moet zeggen dat gelukkig wel weer iets beter met me gaat dan maandag. Heb proberen van me af te zetten (zover dat natuurlijk kan). En de leuke en gezellige dingetjes met friends die gedaan heb zijn daar een goede afleiding bij.

Zondag
Laat ik beginnen met afgelopen zondag… Toen ben ik in Breda geweest… Al weken geleden had ik voor deze dag vrij gevraagd omdat bij Eefje een huiskamerconcert van Sandy Dane zou zijn. Toen ik eerder die week al berichtjes las op twitter dat ze ziek was… had ik er helemaal geen goed gevoel over…. Ik dacht al gelijk dan zal het wel niet doorgaan. Meerdere malen stuurde ik Eef berichtjes of ze wat had gehoord of wel door ging. Elke keer niks. Tot die ochtend… Een paar uur van te voren werd er afgezegd. Pff ik baalde wel. Ik had tenslotte speciaal vrij gevraagd voor die dag.

Uiteindelijk dan ook besloten om samen met Hugo gewoon te gaan en dan maar gewoon wat kletsen enz. Rond half 2 waren we in Breda… en daar kwam Eefje ons ophalen met haar autootje. Onwijs spannend… ze had de dag ervoor pas het autootje gekocht. We gingen eerst nog even langs bij Eefje der katten en kon ik eindelijk Maus zien. En toen gingen we door naar het huis waar Eefje 2 weken logeert. Onwijs groot huis. .. Eerst gingen we al los op de trampoline die in de tuin stond en later hebben we zitten kletsen en genieten van de hapjes die Eefje eigenlijk voor het concert in huis had gehaald.

Later die middag kwamen Ilse en Ralf ook nog op bezoek en eigenlijk vloog de middag wel voorbij :)… In de avond zijn Hugo, Eef en ik samen bij de Japanner wezen eten. Omdat al de hele middag aan de chips en nootjes enz had gezeten had eerlijk gezegd uiteindelijk niet echt veel honger meer haha :$. Al met al dus wel een leuke en gezellige avond gehad.

Woensdag
Afgelopen woensdag had ik een sluitdienst bij mijn werk… en aangezien Eefje zei dat ze die dag met 2 dinnetjes had afgesproken die ik ook al onwijs lang niet gezien had, leek het me onwijs leuk om mee te gaan. Iedereen vond het oke en zo ging ik dus woensdag al rond 11 uur naar mijn trein en om 12 uur was ik in Utrecht. Al gelijk was het ontzettend gezellig en we besloten eerst met z’n alle gezellig te gaan lunchen bij de v&d. Uiteindelijk vooral zitten bijkletsen want het was echt alweer heel lang geleden.

Daarna zijn we nog even wat winkeltjes gaan kijken en kocht Madelon wederom een halve New Yorker leeg haha… Vervolgens zijn we nog even Utrecht zelf in gegaan omdat we bij een terrasje aan het water wilde zitten. Eenmaal daar aangekomen begon het echter helaas te regenen en dus besloten we maar gewoon ergens binnen wat te gaan drinken. De tijd vloog eigenlijk voorbij en rond 4 uur namen we weer afscheid van iedereen…Ik at onderweg een lekkere maaltijd van Julia’s en ging eenmaal thuis gelijk door naar mijn werk. Dit was wel een kleine tegenvaller… want pff wat was het druk. Als je dan al de hele dag op pad bent geweest in Utrecht ben je echt zooo moe… maar gezellig was het zeker.

Donderdag.
En alsof het nog niet genoeg was… gister ging ik wederom met Eefje samen naar de film… eigenlijk ging dit allemaal een beetje last minute.. Toen Eefje hoorde dat vrij was spraken we af om de volgende dag samen naar de film te gaan en een hapje te gaan eten. Omdat heel de dag vrij was genoot ik er heerlijk van. Ik deed die nacht helaas geen oog dicht… maar uiteindelijk viel wel in slaap en stond dus pas rond 12 uur op. Toen lekker rustig aan gedaan en toen buiten keek zag ik wat voor heerlijk weer het was.

Als zo’n lekker weer is moet ik bijna altijd werken… ik sprong dan ook gelijk in een leuk jurkje en teenslippers en ging boodschapjes doen op de fiets…. Ik wilde wat dingen bij de Aldi halen… Uiteindelijk vloog de tijd voorbij en was het al bijna 2 uur toen ik terug kwam. Dus ik besloot om de overig boodschapjes maar even snel te gaan halen bij de ah….. Dat snel werd het zeker niet. Rustig op mijn gemakje ging ik de stad in en besloot toch even een kijkje te nemen in de winkel waar nu elke dag langs kom sinds ik in de stad woon haha. Deze winkel verkoopt alleen maar dure merken en elke dag zag ik en vestje in de etalage hangen wat er zo leuk uit vond zien. Maar elke x dacht ik das allemaal zo duur doe maar niet. Nu ging ik echter even kijken en er was grote uitverkoop… met als gevolg dat ik een pashokje in ging met 7 dingen. Uiteindelijk besloot ik er 2 mee te nemen…  Waaronder het vestje wat ik eerder al weken zag hangen.

Omdat er sale was kocht ik 1 vest van 79,99 voor 19.99 en het andere van 59.00 voor 29,00…. Onwijs veel geld gespaard dus… Al geef toch dat ik deze maand ECHT te veel geld heb uitgegeven voor mijn doen… (en de maand is nog maar net begonnen haha). Normaal gesproken koop ik niks of een enkel kleding stuk maar deze maand heb voor mezelf denk ik zo’n 150 euro alleen al aan kleding uit gegeven. En ik heb ook nog wat andere dingetjes gekocht. Maar ach voor een keer mag dat best… Deze maand had ik echt veel loon gehad en wat meevallers dus dan mag ik ook wel x met mijn geld smijten (A).

In de avond ging ik dus met eefje naar de film… Ik was ook nog een half uur te laat. Ik weet niet waar ik met mijn hoofd zat maar ik ging dus gewoon om half 6 van huis onder het mom we hebben om 6 uur afgelopen… Terwijl dan dus om half 6 in de trein moet zitten… OEPS. Gelukkig was eefje ook later waardoor ze niet zo heel lang moest wachten. Uiteindelijk een leuke avond gehad en zijn we samen naar de film Honey 2 geweest. Uiteraard volgt daar nog een verslagje over. Zoals jullie lezen… onwijs druk maar wel erg leuk en gezellig.

6 gedachtes over “Druk, maar vol gezelligheid.

Geef een reactie

