Vast contract…

Nog steeds voelt het als onwerkelijk… Maar EINDELIJK heb ik mijn vast contract binnen. Al sinds ongeveer 2/3 maanden werd dit contract me beloofd. De dag dat ik het contract eindelijk zou krijgen werd het helaas afgeblazen. Omdat het pas in september afliep konden ze me dit nu nog niet geven. Opnieuw zat ik in ‘angst’ of het wel of geen verlening zou worden… Want de nieuwe unitleider die 4 weken geleden is begonnen moest hier nu over beslissen.

En afgelopen woensdag was het dan eindelijk zover… Ik heb mijn kriebeltje gezet onder een vast contract. Van maar liefst… 15 uur. Ik kan het nog steeds niet geloven. Al die tijd was ik in onzekerheid of ik wel of geen vast contract zou krijgen en opeens krijg ik een contract van 15 uur. Eigenlijk 20… maar omdat ik dit niet kan combineren met school heb gevraagd of 15 uur ook kon. Ik ben echt onwijs blij.

Al geef ik eerlijk toe dat de blij heid nu ook beetje is omgezet naar twijfel… Heb ik met 15 uur niet te veel hooi op mijn vork genomen. Met 15 uur kan het zo zijn dat ik ook 3 korte diensten van 5 uur krijg toegewezen. En is 3 diensten niet te veel naast een studie ? Maar goed ik probeer het voor nu van me af te zetten !! Als het echt niet lukt dan laat ik het contract terug zetten naar 12 of 10 uur. Maar 15 uur zou opzich ideaal zijn ! Dan verdien ik samen met mijn studiegeld gewoon precies genoeg… Om elke maand lekker rond te kunnen komen, geld apart te kunnen zetten enz. Dus hoop dat me gaat lukken en vooral dat ik het naar mijn zin blij hebben :).

Ik ben afgelopen week dan ook overdonderd door de lieve berichtjes van friends en lieve kaartjes. Vind zo leuk en lief dat ze blij voor me zijn. Helaas was de reactie van mijn ouders pijnlijker… Blij belde ik op met dit geweldige nieuws. Helaas was het zoals altijd niet goed genoeg… Aan 15 uur had nog steeds niks dat had minstens 30 uur moeten zijn. Pijnlijk… maar goed dat is natuurlijk ook belachelijk zoiets kan al helemaal niet met school. Maarja ik wist van te voren dat zo’n reactie kon verwachten ! Ik ben blij en daar gaat het om.

17 gedachtes over “Vast contract…

  1. gefeliciteerd, je komt er vanzelf achter of het welof niet teveel urenz ijn, kan altijd om minder uren vragen als het echt niet gaat lukken. en daarnaast miss is de studie wel helemaal niet pittig dus kan het wel heel goed..!!! toi toi toi

  2. Gefeliciteerd! Werk jij niet bij de Swirl’s op het station? Want ik zag een vacature daarvoor openstaan en dat leek me superleuk werk (en fijne werktijden want tot 24u ofzo geopend?).

    • ja dat klopt… door de week van 09.00 tot 23.00 uur (en dan nog poetsen) en in weekend van 9.00 tot 00.00 (en dan nog poetsen)… Dus als je serieus interesseert bent zou ik een cv en briefje naar de swirls brengen. Ze zijn op moment serieus op zoek naar iemand want er zijn 2 mensen weg en 1 gaat over paar maanden weg. Ik zou dus niet via de website reageren (want dan duurt hele tijd voordat het de winkel bereikt)… En op moment is de unitleider bezig met mensen bellen voor gesprekken enz… Dus als echt wil zou NU doen en niet te lang wachten. Kan evt ook aan mij geven moet heel de week werken dus :P… Dat ik het aan hem geef.

      • Ik kom morgenvroeg even langs! Heb vanavond geen tijd maar maar ik hoorde van een vriendinnetje dat Thirza daar de manager was en die is weer bevriend met mijn vriendinnetje en die heb ik ook weleens ontmoet jaren geleden op een feestje. Ze vertelde dat de sfeer bij jullie superleuk was en Carlijn (die werkt er toch ook nog he?) ken ik ook nog van de basisschool haha. Dus morgenvroeg kom ik even langs :D.

  3. ow wat grappig allemaal haha…. Maar ja Carlijn werkt er nog steeds :)…. ben goed bevriend mee. En Thirza ook maar die is geen manager meer… we hebben een nieuwe. Thirza gaat waarschijnlijk binnenkort weg… Maar dan zie je morgen wel

  4. Hee, jouw baas zou me vrijdag of vandaag bellen maar ik heb nog niets gehoord. Weet jij of hij morgenavond aanwezig is want dan kom ik even langs om te vragen naar mijn sollicitatie ๐Ÿ™‚ .

Geef een reactie

