Nieuwe week.

Pff de weken vliegen echt voorbij… tot mijn ‘schrik’ zag ik dat ik over 3 weken alweer moet beginnen met school. Opzich heel leuk maar vooral heel erg spannend. Dan komt het opeens wel weer heel dicht bij. Maar goed vooral positief blijven ;).
Heel het weekend moeten werken en eigenlijk is dit ook voorbij gevlogen. Afgelopen zaterdag geopend op het werk en daarna gelijk thuis gaan koken want een collegaatje kwam bij mij op bezoek en eten.

Omdat ze behoorlijk moeilijke eter is was best beetje gespannen dat ze het eten niet lekker zou vinden…. Maar goed ze heeft paar keer opgeschept en ze zei dat lekker was dus daar ga dan maar van uit. Tot nu toe is mijn nasi ook nog altijd in de smaak gevallen. Opeens was het dus al vrij snel laat en ben op tijd mijn bed in gegaan met een boek.

Zondag niet echt veel bijzonders gedaan (dan hard gewerkt… pff wat was het druk). Vandaag was ik lekker een dagje vrij. En kwam lieve eef op bezoek naar mijn appartementje kijken :D. Eigenlijk hadden we zaterdag afgesproken maar opeens was ze maandag ook vrij dus verplaatsen we het naar vandaag. Ik kreeg een onwijs schattig plantje. En thuis nog even zitten kletsen en toen zijn we de stad in gegaan. Eigenlijk wilde ik niks meer kopen maar ik zag dat mijn borg eindelijk op mijn rekening stond waardoor ik vond dat nog wel een aankoopje kon doen (A).

Uiteindelijk heb ik 2 shirtje een vestje (ja ik ben gek op vestjes (A)…) en een nieuwe spijkerbroek gekocht. Owww wat ben ik blij met mijn aankoopjes. Deze maand echt schandalig veel geld uitgegeven voor mijn doen aan kleding. Al naar de Primarkt geweest waar al 2 shirtjes kocht, een blouseje en een vest en vorige week kocht ik nog 2 vesten. En vandaag dus wederom nieuwe kleding haha. Maar goed ik moet ECHT nieuwe dingen hebben. Aangezien deze en vorige maand geen nutteloos geld heb besteed 😛 aan concert kaartjes heb dit keer eens geld besteed aan kleding whaa. Misschien dat ik dan binnenkort eindelijk wat dingen weg kan doen wat ik toch niet meer aantrek whaa.

Verder nog lekker broodje gegeten bij bakkerij Bart en hebben we de dag afgesloten met een Swirl. Het was vandaag een heerlijk dagje !! Morgen begint mijn werkweek… Zie er eerlijk gezegd beetje tegenop. Niet tegen feit dat moet werken… maar meer de hoeveelheid dat moet werken. Zondag ben ik pas weer een dagje vrij (om naar het doopfeest van mijn peetkindje te gaan). Eerst had hier onwijs veel zin in…. maar nu weet dat mijn tante toch komt zie er juist heel erg tegenop. En misschien zie er sowieso ook wel tegen op om naar huis te gaan. Naar mijn ouders :$. Zeker naar de vorige x maarja proberen er het beste maar van te maken. En die week daarna moet ik 6 dagen werken…. Zie ook tegenop. Eigenlijk weet ik dat beetje te veel van goede is voor me op moment. Voel aan mijn lichaam dat toe ben aan wat ‘rust’ en tijd voor mezelf. Maarja dat zit er de komende maanden niet echt in. Gaat helemaal goed komen hoor. Alleen even doorzetten !

6 gedachtes over “Nieuwe week.

Geef een reactie

