een jaar !


Wow ik zie opeens dat ik al een jaar (en 2 weken :P) op deze log aan het schrijven ben… Dit gaat toch best snel. Maar ik moet zeggen dat het voor mij erg fijn is. Ik kan hier schrijven over dingen die ik ‘leuk’ vind maar ook dingen van me af schrijven. En dit is eigenlijk wat ik nodig heb. Jaren geleden heb ik lange tijd een blog bij gehouden (ik denk ongeveer 3 jaar)… Maar uiteindelijk ben ik daar toen mee gestopt. De behoefte om te schrijven werd minder.

Maar ik miste het… En heb tijdje in een ‘boekje’ geschreven… Maar dit vind ik nooit fijn… En dus besloot ik wederom een poging tot bloggen te doen. Ik moet zeggen dat ik me soms een beetje verbaasd over het aantal bezoekers. Er zijn dagen bij dat ik meer dan 150 bezoekers heb. Dit is opzich niet zo belachelijk veel… Maar als ik me bedenk dat ik nergens geregistreerd sta en dit gaat over een onbekend meisje verbaasd het me enorm. Bedankt voor alle leuke, lieve en steunde reacties wat ik krijg !!

Als terug krijg op dit jaar… is er veel gebeurd… gestopt met mijn opleiding, in een web gezeten van wel of niet bij mijn tijdelijk werk blijven of terug gaan naar mijn huidige werk, de gezondheid van mijn ouders, de verhuizing en het doen van onwijs veel leuke dingen met friends en bezoeken van festivals en concerten ! Ondanks dit zit er een stijgende lijn in mijn leven. De afgelopen 2 jaar is echt heel erg k*t gegaan… maar de afgelopen maanden had ik meerdere malen positief nieuws. Ik hoop dat deze lijn stijgende gaat blijven… En vooral dat jullie dit met mij willen blijven delen !

4 gedachtes over “een jaar !

Geef een reactie

