Paar dagen ‘rust’

Ik heb het advies van mijn lichaam (en van jullie :P)… opgevolgd en deze week mijn diensten op het werk wat weten te beperken. 2 lieve collegaatjes hebben deze week 2 diensten van me overgenomen waardoor ik dus deze week 3 dagen vrij ben in plaats van 1 dag vrij.

Gister had ik dus al 1 dagje lekker vrij en daar heb echt van genoten… Eerst heb ik het huis van top tot teen gepoetst… alles gestofzuigd, gedweild, bed verschoond, alles gestoft enz… Ik heb op de bank gelegen met een boek ben op tijd mijn bed in gegaan en heb daar dvd’s gekeken van Westenwind en ik heb cakejes gebakken :D. Ik heb echt genoten van een heerlijk dagje ! Vandaag en morgen moet ik werken… en donderdag ben ik dus wederom een dagje vrij en dan staat een gezellig dagje met Michelle op de planning… en dan ben ik zondag weer een dagje vrij. Heerlijk ff genieten en ff niks.

Genieten jullie een beetje van de vakantie ?

8 gedachtes over “Paar dagen ‘rust’

Geef een reactie

