Laatste week voor school.


Mijn laatste week voor dat school begint is aangebroken (en inmiddels zelfs als bijna aan zijn einde). Het komt steeds dichter bij en maandag moet ik voor eerst naar school. Ik krijg mijn klas te zien, denk dat mijn rooster krijg en een soort van introductie. Ik weet niet wat er van moet verwachten en of ik er naar uit kijk of tegen op. De zomer is voorbij een tijd waar de meeste mensen hebben genoten van een welverdiende vakantie. Helaas is dat bij mij ver te zoeken… Buiten mijn weekje vrij in Maart heb ik geen vakantie gehad.

Daarna zie er ook wel beetje tegenop… me in het nog drukkere en andere leven te storten over 4 dagen. Kan ik het nu wel allemaal aan ? (al moet de situatie van mijn ouders nu me iets meer rust geven al is alles nog lang niet achter de rug blijkt na het vervelende nieuws van vandaag wel weer).


Een beetje om dit alles probeer ik deze week extra te genieten van alles… Dinsdag avond ging ik met een collegaatje uiteten en toen we net ons eten hadden besteld kwam er opeens nog een andere collega binnen en al snel bleek dat er nog 2 volgde… samen met nog wat vrienden van hun. We sloten bij hun aan aan tafel en uiteindelijk werd het bijna een personeelsuitje. Onwijs leuke en gezellig avond gehad.

gister ging de wekker dan ook veel te vroeg toen ik moest open op mijn werk. Ik blijf moeite hebben met vrouw opstaan… en vraag me echt af hoe zal gaan als dadelijk weer met school ga beginnen haha. Ik had die nacht heel slecht en onrustig geslapen. En ik was stiekem ook zenuwachtig voor het feit dat ik een nieuwe collega moest inwerken. Nog nooit eerder heb dit gedaan en normaal gesproken word dit ook door een leidinggevende gedaan. Maar dit keer is deze taak bij mij neer gelegd. Vind spannend (en ben gelijk onzeker dat ik het niet goed doe)… Maar goed ik doe mijn best en volgens mij ging ook wel goed woensdag. De gene die moest inwachten was vele malen zenuwachtiger dan ik… En spuugde de boel zelfs onder… (of het was een buikgriepje ?)… maar ik denk dat meisje onwijs zenuwachtig was.


In de avond zou een vriendin bij me komen eten maar die was ziekjes en zei af. Ik had echt geen zin heel de avond alleen thuis zit zitten en smste eef of ze misschien zit had om mee tegaan naar de film ofzo. Eigenlijk draaide er niet echt wat leuks en daardoor twijfelde we enorm. We besloten uiteindelijk toch af te spreken en naar super 8 te gaan. Na mijn werk ging dus gelijk door naar Breda (lang leven mijn ov :P.)… En we besloten eerst wat te gaan eten. Omdat eten best lang duurde waren we pas om 18.45 klaar met eten en de film zou al om 19 uur beginnen. Snel op de fiets richting bios… waar we ook langs het theater komen. En laat daar nou net Zorro staan. Ik wilde al zolang naar deze musical. Ik had al eerder last minute willen gaan in Eindhoven maar er waren toen geen kaarten meer.

Voor we het wisten stonden we in het theater om te kijken of er nog last minute kaartjes waren…. en wat denk je :p… ruim een uur later zaten we in de zaal !! Een top avond gehad… Wilde deze show al zolang zien en heb er echt van genoten… mooie effecten en dans. Ik kan het niet ontkennen dan ik baalde dat we niet Tommie als zorro hadden. Alle weken keek ik opzoek naar Zorro en ik was vanaf het begin voor Tommie. Gillend zat voor de tv toen hoe het ook daadwerkelijk werd. Ik was totaal niet voor Rowan. En laten we die gisteravond net hebben. Toch deed die het niet slecht… Vooral het minder stoere vond ik hem onwijs goed spelen…. Maar wil wil Tommie deze rol echt nog zien spelen (A)… dus ik wil ook nog last minute in Eindhoven (en Tommie dan hebben he haha).


Ik was dus pas rond 12 uur thuis (oeps) en arme Eef moest de dag erna al zo vroeg op… En vandaag ben ik gezellig met Madelon naar Amsterdam geweest. Dit was net zo last minute afgesproken als Zorro… Tijdens Zorro waren we wat heen er weer aan pingen en vandaag stonden we om 12 uur in Amsterdam. Ik was vandaag dagje vrij en mijn ov doet weer dus wilde graag wat van land zien (A). En wat vind ik Amsterdam een geweldig stad… ik zou hier echt willen wonen. We hebben veel bijgekletst, geshopt, gegeten, genoten van het zonnetje op de dam, en opzoek gegaan naar cadeautje voor haar vriendje die zondag jarig is. Echt een onwijs leuke en gezellig dag gehad !! En natuurlijk de dag afgesloten met een frappocino van jawel… Starbucks (L).

5 gedachtes over “Laatste week voor school.

  1. Ik heb in Amsterdam gewoond. Kon ook niet anders want ik ben er geboren en vervolgens groot gebracht. Op mijn 23ste heb ik de stad verlaten. We komen er nog wel als we naar mijn ouders gaan, maar er wonen??? Nee, bedankt…

    En de school begint dus ook weer bij jou. Hier hebben we nog een volle week en dan moeten we er ook weer aan geloven. Ik mag maandag ook weer aan het werk voor een deel.

Geef een reactie

