Druk…

Vandaag is de eerste dag sinds vrijdag dat ik weer eens rustig achter mijn laptop zit en ff de tijd heb om een logje te schrijven. De afgelopen dagen het erg druk gehad…. Zoveel met leuke als minder leuke dingen. Vaak had wel de behoefte even te schrijven maar helaas kon ik daar geen tijd voor vinden… Al eerste had ik een heel weekend VRIJ.

Omdat ik ‘vakantie’ heb van mijn werk had ik een heel weekend alleen maar leuke verplichtingen op het programma erg genoten ! Zaterdag ben ik samen met een vriendin naar Bavaria open air geweest. Hoewel mijn dag onwijs K*T begon heb geprobeerd dat van me af te zetten en vooral proberen te genieten van deze dag. Het weer zat helaas lang niet altijd mee :(. Heel de dag ging het weer afwisselend met regen, zon, nog meer regen en dan weer zon. Ondanks dat een leuke dag gehad. Genoten van de optredens van Kane, Di-rect en Within Temptation. Vooral Kane vind ik de laatste tijd steeds beter. Vroeger was ik nooit zo weg van deze band… Na de dood van Guusje kreeg ik onwijs veel respect voor Dinand en bezocht toen ook een concert van de band.

Wel luisterde ik regelmatig nog eens naar hun nummers maar sinds ze vorig jaar weer live zag en daar zo door geraakt werd heb ze daarna ook bezocht bij hun theater tour en nu dus bij dit festival. Ik krijg bij zoveel nummers kippenvel en word er echt door geraakt. Erg van genoten dan ook.(Ik zal nog een fotoverslagje van deze leuke dag in een blogje plaatsen :). )

Zondag ben ik samen met eef een dagje gaan shoppen in Rotterdam. Eigenlijk had ik niks nodig… en daardoor was de zin van shoppen in eerste instantie ook niet erg aanwezig. Ondanks dat toch een erg leuke dag gehad. En ik heb laarzen gekocht. Ik was al toen ze zag al verliefd op maar ze hadden ze niet meer in mijn maat. Toen eef er ook nog eens mee kwam aanzetten en ze ging passen baalde ik onwijs. Ze stonden als je ze aan had nog leuker (en stoerder). Eefje twijfelde niet lang en nam ze gelijk mee. Een winkel verder zagen we de laarzen opeens ook staan… ik besloot toch ook even te vragen of ze ze in mijn maat toevallig wel hadden.

En ja hoor… maatje 36 :$… vaak zijn die maten al weg maar hier hadden ze ze nog gewoon (uiteindelijk wel 1 euro meer moeten betalen dan eef :P)… maar alsnog een koopje want het zijn echte leren laarzen en ze waren eerst 90 euro en uiteindelijk 36 euro. Vandaag heb ik ze aan gehad en ik kan haast niet geloven maar ze lopen zo lekker :D…. Alleen op 1 plaatsje drukt het een beetje en daar heb ik een speciale pleister tegen aan geplakt en daarna er vandaag geen last meer van gehad.

En ja dan is het eindelijk zover gister ben ik begonnen met school… gister was mijn eerste dag en kreeg ik de mensen van mijn klas te zien en hadden we soort van kennismaking. Hoewel ik de dag ervoor erg gespannen was was ik gister redelijk rustig. Ik voelde me lichamelijk niet slecht (wat vaak het geval is als erg gespannen ben)…. Dus hier was erg blij mee. Wel na mijn eerste dag heel wisselvallige gedachte… Heb de juiste keuze gemaakt om terug te gaan naar school (en vooral deze opleiding te kiezen), had moeten blijven werken enz.

Vandaag mijn 2de dag gehad en eigenlijk nog nauwelijks theorie gehad maar wel een beetje… tot nu toe is erg simpel voor me… allemaal dingen waar al mee gewerkt heb tijdens mijn andere opleidingen (pop en pap formulieren) , manieren van leren enz. Wel vandaag iets meer contact gemaakt met klasgenootjes en morgen rij ik met een klasgenootje mee. Vind wel erg fijn gevoel. Morgen wederom een school dag waarbij we een lunch en eerste opdracht gaan maken. En donderdag en vrijdag mijn eerste officiële stage dagen ben erg benieuwd.

Hoewel er nog steeds over twijfel ga ik het in elk geval een kans geven… De komende weken ga ik me voor de 100% inzetten en de opdrachten en stof gewoon maken… vooral ben benieuwd naar stage hoe dit ga ervaren en of deze richting echt op wil Spannend dus. En ik kijk ook wel uit naar het weekend… omdat deze week eigenlijk vakantie heb… wederom vrij en leuke dingen doen :).

7 gedachtes over “Druk…

Geef een reactie

