Fotoverslag Bavaria Open Air 2011

Zoals beloofd het fotoverslagje van afgelopen zaterdag waar ik samen met een vriendin naar Bavaria open air ging. Ondanks de regenbuien die nu en dan kwamen een leuke dag gehad. Het zijn behoorlijk wat foto’s geworden :$. Omdat het festival overdag was zaten er echt zoveel mooie foto’s tussen dat ik niet kon kiezen… maar ik heb het nog een beetje weten te beperken (A).

Tim Knol                           Ik maak me klaar voor de regenbui
 

Kane



Di-rect

Johanneke en ik

Within temptation

4 gedachtes over “Fotoverslag Bavaria Open Air 2011

Geef een reactie

