Dag Rosa


Gister keek zowat half Nederland hoe Rosa dood ging in GTST en Elly de Graaf afscheid nam van de de soap. Elly heb ik meerdere malen destijds in Aalsmeer gezien en Elly vond ik altijd een heel leuke en spontane vrouw. Het leuke aan haar was dat ze dit totaal niet serieus nam… en er gewoon is ingerold. Het begon ooit als een gastrol en groeide uit als een liefdevol karakter in de soap.

De aflevering van gister en vandaag greep me onwijs aan. Ik vond het zo mooi gespeeld. Omdat mijn ouders zelf ook ziek zijn vind ik het zo emotioneel zo herkenbaar. Ik ken die angst ook om mijn ouders te verliezen. Vond het een erg mooie aflevering. Gaan meer mensen Rosa een beetje missen ?

4 gedachtes over “Dag Rosa

Geef een reactie

