The Case

Waarschijnlijk maak ik er niet zoveel van mijn lezers blij mee, maar ik ben er wel blij mee. Na maanden wachten is er dan eindelijk een nieuwe singel van 1 van mijn favoriete bands uit Nederland… The Case van Di-rect. Van de week komt hij officieel uit en was al te horen in de coen en sander show. Hoewel ik dit nummer niet gelijk een nummer vind wat blijft hangen vind ik de sound wel mooi. Als je het nummer hoort denk ik niet gelijk ow dit is Di-rect. Ik vind dat bij dit nummer een Amerikaanse sound zit en als hem zou hebben gehoord zonder te weten dat dit Di-rect is had hier niet gelijk aan gedacht. Ik kan niet wachten op het album 😀

(nu met videoclip)

4 gedachtes over “The Case

Geef een reactie

