Review : Never let me go

De drie vrienden Kathy, Tommy en Ruth groeien op op een kostschool genaamd Hailsham. De school heeft alle schijn dat het een idyllische omgeving is maar al snel ontdekken de drie het duistere geheim over hun toekomst. Wanneer ze de school verlaten worden ze geconfronteerd met liefde, jaloezie, verraad en hun daadwerkelijke en onverbiddelijke lot.

De film Never let me go stond al een hele tijd op mijn verlanglijstje om te kijken maar door drukte komt het er elke x niet van. Maar ik heb de tijd weten te vinden om hem te kijken en er eigenlijk voor gaan zitten. In eerste instantie dacht ik dat Michelle Williams 1 van de hoofdrollen had in deze film. Na dat al de hele tijd zat de twijfelen bij de film dat dit Michelle niet was en nog eens geen nalezen bleek dit haar idd niet te zijn haha. OEPS. Maar de film wel gewoon gekeken. Erg heftige film.

De film gaat er eigenlijk over dat er een school is waar je opgroeit om later donor te worden en al je organen 1 voor 1 uit je lichaam worden gerukt of je dit nu wel of niet… dit is je voorbestemming. Natuurlijk gaan we er in een wereld als deze niet vanuit dat dit echt bestaat… Maar het zou me niks verbazen als er ergens in de wereld een plek is waar dit gewoon werkelijkheid is. De wereld is bizar en tegenwoordig kan je alles met geld…. Vond erg mooie en heftige film.

4 gedachtes over “Review : Never let me go

Geef een reactie

