Mijn kat in limburg


Het heeft heel wat tranen gekost voordat mijn ouders besloten het toch te proberen met mijn kat uit limburg en hem mee te nemen bij de verhuizing. Toen ik hoorde dat hij niet meer mee mocht heb dagen gehuild. Niet met mijn ouders gesproken omdat dan al ging huilen. Deze kat was mijn grote vriend toen ik nog thuis woonde en week nooit van mijn zijde. Toen ik op mezelf ging wilde ik hem ook meenemen maar deze kat is altijd samen geweest met een andere kat en voor 2 katten woonde ik te klein.

Een paar maanden geleden is zijn maatje zomaar dood neergevallen (waarschijnlijk door een hartaanval) sindsdien was mijn katje helemaal van streek… at heel slecht deed niet meer in de kattenbak enz. Mijn ouders wilde hem hierdoor niet meer meenemen bij hun verhuizing. Na veel tranen is hij dus toch mee gegaan. Als enige van alle huisdieren en alle herinneren en spullen heb hier geen afscheid van moeten nemen.
Van weekend ging ik naar mijn ouders en tot nu toe gaat het goed… hij doet op moment weer netjes in de bak hij krabt alleen aan spullen. Ik hoop dat dit ook snel beter gaat dan mag hij gewoon blijven bij mijn ouders… Dan gaat hij een leven van een prinsje tegemoet ;).

5 gedachtes over “Mijn kat in limburg

Geef een reactie

