Avril Lavigne @ HMH

 

Afgelopen dinsdag ging ik samen met Gina naar Avril Lavigne in de HMH. De kaartjes al weken geleden gekocht toen nog niet eens in de planning zat dat naar school zou gaan. En in eerste instantie baalde ik dan ook wel dat ik een onwijs lange schooldag zou hebben. Maarja opeens waren alle dingen veranderd en was ik dus ‘vrij’. Dus maakte Gina en ik er een gezellig dagje van.

Rond 1 uur was Gina bij mij thuis waar ze eerst mijn huisje bekeek en even hebben zitten kletsen. Toen even de stad in gegaan om een hapje te eten… Zitten we daar te eten en eerst zei ik al beetje spottend nou de duiven zitten hier zelfs binnen. Dit was ook echt zo er liep een duif binnen. Maar toen ik het eten net op had en we nog gezellig zaten na te kletsen zeg ik opeens dit meen je niet daar loopt een muis… Nou ik was blij dat mijn eten op had anders had gelijk geen honger meer gehad. Een slechtere presentatie in je winkel kan je niet hebben… bah bah.

Daarna nog even naar mijn huisje gegaan en rond 5 uur hebben we de trein richting Amsterdam genomen. Daar wilde we ergens een hapje gaan eten maar we kwamen er maar niet uit want het zou worden en omdat opeens al half 7 was was er niet echt tijd meer om uitgebreid te eten. Uiteindelijk werd het dus gewoon een frietje… wel van die lekkere Belgische😉. Toen naar Amsterdam Arena gegaan. Omdat we zo zaten te kletsen dacht ik opeens dat we de halte gemist hadden ik een stress uit de trein maar bleek toch dat we goed zaten haha.

In de hmh een mooie zitplaats gezocht… We waren al vrij laat dus ik verwachtte eigenlijk geen goed plekje meer maar er was een stoel vrij tussen 2 mensen en nog 1 stoel aan de buitenkant. Ik zei tegen Gina die zijn vast bezet joh. Maar Gina zou Gina niet zijn als ze dat gelijk gaat vragen…. En het bleek dat ze gewoon vrij waren en de mensen waren zo lief een plaatsje te schuiven. Uiteindelijk dus uitstekende zitplaatsen😀. Het begon eerst met het voorprogramma Make Believe. Een Nederlands bandje. Had er wel al eens van gehoord maar kende ze verder niet echt. Was er blij verrast door ze klonken echt goed. Wil ze zeker nog wel x live zien als ze in de buurt staan.

Rond 9 uur begon Avril en ik verwachte een heel spektakel van de show. Haar vorige show wat toen heb gezien was met alles erop en eraan… beeldschermen,danseres,kledingwissels special effects enz. Dit viel dan wel een beetje tegen want daar was tijdens dit concert weinig van te bekennen. Eigenlijk niks. Wel kwamen er diverse instrumenten voorbij werden er nummers akoestisch gedaan. Ik heb een onwijs leuke avond gehad de nummers die wilde horen kwamen bijna allemaal voorbij en heb dus lekker kunnen mee zingen. Vond jammer dat de show in vergelijking met de vorige stuk simpeler was maar al met al was leuke avond😀.

We zijn iets eerder weg gegaan omdat het voor ons beter voelde om de trein te halen van half 11 want anders zouden we de laatste trein hebben. In Utrecht was de Starbucks nog open…. Happy me😀 en dit kon dus niet laten schieten (A). In de trein gezellig zitten kletsen (was echt onwijs melig en druk :P). Eenmaal bij mij thuis hebben Gina en ik nog tot half 3 / 3 uur zitten kletsen dus toen de wekker uiteindelijk de volgende dag ging was nog best wel moe haha. Zeker een leuke dag gehad😀.

6 gedachtes over “Avril Lavigne @ HMH

Geef een reactie

