Frozz : Frozen Yoghurt

In Amerika is Frozen Yoghurt al jaren een hit… Het is ijs gemaakt van Yoghurt en hierdoor veel gezonder dan ijs. Sinds kort is dit concept ook te koop in Nederland. Sinds enkele maanden kan je het ook kopen bij Shakies op het station maar na vele verhalen had ik gehoord dat het in Amerika veel anders smaakt als bij de Shakies.


Enkele weken geleden zag ik echter dat er in Amsterdam een aantal filialen werden geopend genaamd Frozz die dit ook aanbieden en waarbij je net als bij de Swirls er eigen dingen bij kan kiezen. Aangezien ik afgelopen dinsdag in Amsterdam was wilde ik dit ook een keer proberen en bestelde ik mijn eigen Frozz. En ja het smaakt inderdaad anders dan die bij Shakies… Minder zoet maar ook niet zuur. Dit schijnt het verantwoorde tussendoortje te zien. Of dat daadwerkelijk zo is vraag ik me af… Maar ik vond het zeker wel eens lekker voor de verandering🙂.

Wil je dit zelf ook een keer proberen ? Dan kan je 3 filialen in Amsterdam vinden waaronder op Schiphol. Heb jij al eens een Frozz geprobeerd ??

3 gedachtes over “Frozz : Frozen Yoghurt

Geef een reactie

