Dag Zomer…. Hallo Herfst

Voor mijn gevoel is de zomer nooit begonnen maar vandaag begint officieel de herfst. Opzich vind ik dit niet zo heel erg. Ik kan er wel van genieten…. Vallende blaadjes op de grond en mooie kleurtjes om je heen die door de natuur gemaakt worden. Thuis lekker de verwarming te hoog zetten en de dikke kleding weer uit de kast halen. Ik vind winterkleding namelijk altijd veel leuker dan zomer kleding :P… Op de een of andere manier heb ik graag veel kleren aan haha. Waar ik dan wel een hekel aan heb is de hoeveelheid regen die er valt. Oke volgens mij maakt het niet zoveel uit welk seizoen het in Nederland is want regen hebben we toch altijd maar van al die nattigheid buiten. Maar als ik zo naar buiten kijk ben ik voor nu dik te vrede… met een lekker zonnetje wat door mijn raam schijnt.

Hoewel ik deze zomer geen vakantie heb gehad en de zon ook ver te zoeken was toch even mijn zomer op een rijtje in foto’s !!

De dag dat de zomer begon : Ging ik gezellig met vriendinnen naar Glennis Grace :

Het heeft allemaal veel moeite gekost maar het huis van mijn ouders werd eindelijk verkocht :

Samen met Jacolien bezocht ik dit jaar voor de 2de keer Rock Werchter :

Ik kreeg de sleutel van mijn nieuwe huisje inmiddels woon ik er 3 maanden :

Voor de 3de keer bezocht ik samen met Gina een Concert van Bon Jovi :


Samen met Eefje bezocht ik regelmatig de film maar ook de kermis en zorro de musical

Ook deze zomer heb ik veel uitstapjes met Michelle gedaan,shoppen,terrasjes,dag tripjes (L)

Samen met Johanneke ging ik naar Bavaria Open Air

Ik heb gezellige uitstapjes gemaakt met vriendinnen die ik al lange tijd niet meer had gezien

Ik heb mijn oude studie weer opgepakt :

Dit was mijn zomer in het kort… als er zo op terug kijk mag ik eigenlijk niet klagen toch ? Ik heb dan wel geen vakantie gehad ik heb wel genoten. Heb veel gezellige dingen met friends gedaan en natuurlijk was de verhuizing en het oppakken van mijn studie een belangrijk deel van mijn zomer. Benieuwd wat de komende maanden gaan brengen ! Hoe was jullie zomer ?

3 gedachtes over “Dag Zomer…. Hallo Herfst

Geef een reactie

