Nieuwe tas (L)


Ik geef het eerlijk toe ik ben geen meisje waarbij de tassen en schoenen uit de kast komen vallen zodra je die open trekt. Ik geef er eigenlijk niet zoveel geld aan uit. Als ik een tas koop doe ik daar eigenlijk bijna net zolang mee dat hij echt versleten is en dan koop ik pas een nieuwe. Natuurlijk heb ik er wel een aantal… een kleine en een iets grotere maar ik denk dat ik niet meer dan 4 tassen heb die in een goede staat zijn.

En aangezien ik met een nieuwe studie ben begonnen en de andere tas die ik had echt te klein was… (en dan bedoel ik echt te klein… want toen thuis kwam van dagje school kreeg ik hem met geen mogelijkheid meer dicht). Heb ik mezelf getrakteerd op een nieuwe (school) tas. Nu ben iemand die grote tassen sowieso fijn vind dus zal hem waarschijnlijk voor meerdere dingen gebruiken.

Eerst was ik gaan kijken bij de H&M en daar hadden ze wel een aantal tassen maar ik vond de grotere allemaal niet zo leuk en twijfelde of ze wel echt stevig waren. Dus bezocht ik nog wat winkels en uiteindelijk werd ik verliefd op een tas bij de Men At Work. De tas was 39,95 en dat is een bedrag wat ik eigenlijk niet zovaak uit geef aan een tas. Maar goed ik hoop dat ook dat deze tas echt zo stevig is als hij eruit ziet en ik hier lange tijd mee kan doen. Deze week heb ik hem al de hele week mee genomen naar school en alles past er netjes in !!

3 gedachtes over “Nieuwe tas (L)

Geef een reactie

