Vandaag op kosten van de 013 genieten !

Maanden geleden had je via de 013 een poster actie waarbij je leuke prijzen kon winnen. Je moest een poster maken voor de 013 en daarbij kon je o.a een gratis concert naar keuze winnen samen met 10 consumpties. Eigenlijk ging ik voor die prijs. Ik ging aan het photoshoppen maar het wilde maar niet lukken. Ik kreeg mijn foto en tekst niet zoals ik het wilde. Ik deed vele inzendingen maar kreeg het maar niet goed. Op een geven moment hield ik het maar voor gezien omdat het niet wilde lukken zoals ik dat wilde… Achteraf bleek dus dat alle inzendingen die ik heb gedaan mee telde :$.

En ontving ik opeens het bericht dat ik de winnaar ben geworden van deze actie vanavond is het dus zover samen met een vriendin ga ik naar het concert van Within temptation. Heerlijk genieten dus. Eerst gaan we nog even Tilburg in en genieten van het zonnetje !!

4 gedachtes over “Vandaag op kosten van de 013 genieten !

Geef een reactie

