Update !

Het is je vast niet ontgaan als je hier regelmatig een kijkje neemt dat het een stuk rustiger is qua updates op mijn log nu ik weer een full time student ben. Het is niet zo dat ik geen zin heb om te schrijven. Juist onwijs… ik ben in een rollercoaster van belevingen gevallen en ik lijk het drukker te hebben dan ooit. En daar zit hem het punt dan ook in. Ik heb het zo onwijs druk dat er gewoon elke keer bij inschiet.

Ik hoop dat de drukte weer een beetje minder word over een tijdje maar op het moment zit er nog geen einde en rust moment in. Ik volg nu bijna 2 weken mijn nieuwe studie. De mensen die mij prive lezen hebben kunnen lezen hoe ik hierin een overstap heb gemaakt. En dit is onwijs druk… Ik moet van de afgelopen weken wat ik heb gemist inhalen en verder moet ik proberen op schema te blijven met de rest. Dus ik heb het hierdoor dubbel zo druk met opdrachten. Als ik ergens voor ga dan ga ik er ook helemaal voor… en wil het dan ook zo snel mogelijk af hebben. Eerlijk gezegd kan hier soms wel beetje in doordraven maar ik probeer er een goede balans in te vinden.

Maar tot nu toe bevalt de studie me erg goed… Ik heb een onwijs leuke klas waar ik me goed bij voel. En ja natuurlijk vind ik niet alles even leuk en interessant maar ik had niet verwacht dat ik uiteindelijk deze richting toch zo leuk zou vinden. Waar wel onwijs veel moeite mee heb het het economische gedeelte (en dan bedoel ik niet de theorie maar het rekenen). Dus ik hoop echt dat ik dit onder de knie ga krijgen en dit me zal gaan lukken ! Verder werk ik onwijs veel ernaast… dus vandaar de weinige updates !

Ik hoop dat snel weer wat meer rust vind in alles en ik jullie weer kan vertellen over mijn belevenissen en kan ik mijn gevoelens weer van me af schrijven :)… Voor nu gaat de drukte helaas even voor.

6 gedachtes over “Update !

  1. Wat een fijn berichtje!

    PS: De reactie die je achter liet op mijn ‘verkeerde’ blogje komt doordat je op de bovenste reactie moet drukken en niet (zoals mijn vorige layout) op het onderstuk van mijn blogje. Zou je opnieuw een reactie achter willen laten?🙂

Geef een reactie

