Verslag Within temptation Tilburg

 

 

Het is inmiddels een week geleden maar beter laat dan nooit. Vorige week ging ik met Jacolien samen naar Within temptation in de 013 in tilburg. Waar ik zoals ik eerder al schreef gratis kaartjes voor had gewonnen. We zouden eigenlijk nog de stad in zijn gegaan maar doordat Jacolien onwijs veel vertraging had met de trein en dus ruim een uur later aan kwam dan geplant is van winkelen niet veel meer gekomen. We hebben wel even kort de stad bezocht maar al snel hadden we het gezien en besloten we van het lekkere weer te gaan genieten en een terrasje op te zoeken. Hier hebben we uiteindelijk ook gegeten… ik ging voor een heerlijke biefstuk met frietjes en pepersaus.

Rond 7 uur gingen we naar de 013 waar alles netjes voor ons geregeld was. Er lag een grote envelop voor me klaar met 10 consumptie bonnen en de 2 kaartjes :D… *luxe*. De deuren gingen eigenlijk ook al gelijk open toen en we konden gelijk door lopen naar binnen🙂. We zochten een mooi plekje op bij de trap zodat we een mooi overzicht op het podium hadden. Within temptation maakt altijd gebruik van grote videoschermen die een verhaal vertellen in hun shows dus hierdoor hadden we op dit alles een geweldig overzicht. De show was niet heel veel anders dan hun show bij Bavaria open air. Al duurde deze show wel langer en natuurlijk was er heel zoveel meer sfeer als bij het festival. De zaal zat vol met een heleboel echte fans. Middags was er de fanclub middag geweest wat veel fans dus al naar de zaal had getrokken. Dit kwam de sfeer echt ten goede.

Waar ik wel aan moest wennen waren de 2 nieuwe bandleden. De gitarist en ook tevens de man van Sharon doet sinds kort niet meer mee. Ik was daar eerlijk gezegd niet van op de hoogte want zo erg volg ik het allemaal niet…. En bij Bavaria open air was die er wel nog bij. Maar er was dus een nieuwe gitarist bij. Dit was verder niet te merken aan de sound… maar toch miste ik een beetje de interactie wat Sharon normaal wel gesproken heeft met der man… wat natuurlijk ook wel logisch is. Verder onwijs genoten van de show en een top dag gehad met Jacolien😀.

3 gedachtes over “Verslag Within temptation Tilburg

Geef een reactie

