Dierendag (L)


Vandaag is een speciale dag om even stil te staan bij mijn dierbaarste en mooiste bezit wat ik heb ! Het is vandaag natuurlijk dierendag ! Als kind vond ik dit altijd een geweldige dag. Op de basisschool stond deze dag altijd helemaal in het teken en mocht je je eigen huisdier mee naar school nemen. Mijn hond, cavia en zelfs mijn eerste kat zagen allemaal het school gebouw destijds. Of ze er allemaal even blij mee waren is een tweede. Mijn hond destijds vond alle aandacht helemaal geweldig… en kwispelde altijd met zijn kleine staartje… als daar alleen al aan denkkrijg ik een glimlach op mijn gezicht.

Hoewel ik vandaag gewoon naar school moest en de tijd van je huisdier een dagje mee naar school nemen al lang voorbij is heb mijn lieve Wizzel toch wat extra verwend met een lekker blikje vis (mijn kat heeft een aangepaste voeding voor de lange haren en helaas betekend dit dat hij eigenlijk alleen deze voeding mag). Maar voor deze dag mogen de regels wel weer eens eventjes anders… en natuurlijk krijgt Wizzel vandaag extra veel knuffels vandaag !

4 gedachtes over “Dierendag (L)

Geef een reactie

