Dag wasmachine.

Pff ik zette net de wasmachine aan en jawel hij is stuk… ik leek net alsof ik het aanvoelde… ik dacht toen ik hem aanzette die zal binnenkort ook wel stuk gaan. Beetje jammer dat het ook op dat moment gebeurde. Ik baal in elk geval ontzettend… ik heb net een heleboel rekeningen betaald. Het schoolgeld en ik heb natuurlijk 2 keer boeken moeten kopen omdat van studie ben gewisseld. Dus ja ik zit hier echt niet op te wachten. Maarja het is niet anders. Een collegaatje reageerde net wel dat ze er thuis nog 1 hadden staan wat misschien kon overkomen. Maar twijfel of niet gewoon een nieuwe moet halen.

Een nieuwe geeft zeker niet de garantie die die langer mee gaat dat heb destijds wel bij mijn ouders gezien. Maar als een nieuwe koop komen ze hem wel brengen en bezorgen en nemen ze die oude mee. En buiten dit heb er dan wel nog garantie op. Als die andere wasmachine het na een paar maanden begeeft moet alsnog een nieuwe kopen en moet zelf vervoer zien te regelen, dat ding boven te zien krijgen enz. En dat is een heel gedoe waar ik nu woon. Ik ga straks dus sowieso even bij de winkel kijken. Een dure hoef ik sowieso niet. Echt balen dit. Maar goed ik mag niet klagen. Ik heb deze wasmachine 2 jaar geleden voor 75 euro over gekocht en hij was toen al uit 1998… dus dan heeft die het nog best lang gedaan haha.

5 gedachtes over “Dag wasmachine.

Geef een reactie

