Glennis Grace @ Eindhoven

Hoewel mijn dag niet al te goed begon gister met een kapotte wasmachine had ik gister wel een leuke avond🙂. Ik had gister een vrije dag… eigenlijk moest ik werken maar ik stond deze week 25 uur ingeplant naast mijn school. Omdat hier dus zo druk mee heb had ik 2 lieve collega’s die dienst wilde overnemen en was daardoor dus lekker vrij heel de dag. Eerst dus in huis dingen gedaan… met als gevolg dat ik dus ontdekte van de wasmachine. Daarna ben aan school gaan werken en eigenlijk vloog de tijd zo snel voorbij dat Eef opeens sms’te dat ze bbijna op station was. (De whats app berichtjes waren niet aangekomen). Ik dus snel richting het station gegaan maar haar trein had vertraging dus was gelukkig gewoon op tijd.

We zijn de na middag begonnen met een Swirl… daar had al paar dagen zin in maar met de gedachte dat eef er vast ook wel 1 wilde had er bewust geen gekocht😉. Even de stad in gegaan maar uiteindelijk werd het al snel laat en besloten we maar een hapje te gaan eten. Gezellig bij de Beer gaan eten… waarbij we wel zeiknat aan kwamen door een harde regenbui.

Toen de bus genomen naar het winkelcentrum waar Glennis zou komen. We waren bang dat we zeiknat zouden worden maar gelukkig stond het podium bij een overdekt gedeelte. Toen we er waren was nog niet zo druk dus hadden we een mooi plekje in de buurt van het podium🙂. Eerst kwam en nog iets ervoor optreden waar het publiek al best wel los ging. Het was ook best wel een gevarieerd en ouder publiek. Er hing echt een gezellig sfeertje. Toen Glennis kwam weer onwijs genoten… ik heb der nu volgens mij 4x live gezien en haar stem raakt me nog steeds onwijs. Halo van Beyonce deed ze wat echt onwijs mooi vind (had hem ook opgenomen maar de bas komt er de hele tijd hard tussendoor dus die versie is helaas niet mooi)… En natuurlijk zong ze ook weer Always, als je slaapt enz… onwijs leuke avond gehad🙂.

 

3 gedachtes over “Glennis Grace @ Eindhoven

Geef een reactie

