Baal momentje :(

Vorige week kregen we op school opeens onverwachts een Engels luister toets die mee telt voor de rest. Op school ging al gelijk een beetje stressen want ik ben helaas een drama met Engels. Ik baal er echt behoorlijk van want ik blijf elke x weer tegen problemen aan lopen hierin. Ik probeer er wel meer mee bezig te zijn door series tegenwoordig gewoon in het Engels te kijken in de hoop er iets van op te steken.

Tijdens de toets had al gelijk zoiets van dit word echt geen voldoende. Ik snapte de helft van de tijd niet wat er gezegd werd en als dacht dat ik er iets van snapte vroeg me gelijk af of het dit dan ook wel daadwerkelijk was of dat alsnog de helft niet snapte. Altijd heb ik uiteindelijk Engels met een voldoende weten af te sluiten omdat je altijd verschillende toetsen krijgt…. mondeling,luister enz enz. Tijdens mijn mondelinge toetsen leerde ik altijd zo erg de tekst van buiten wat er gezegd moest worden dat meestal net voldoende haalde en bij woordjes of zinnen probeerde ik ook altijd extra goed te leren in de hoop dat hier een voldoende voor kon halen… En meestal compenseerde het zich zo altijd net goed genoeg.

Vandaag kreeg ik dus mijn punt van de eerste toets en ja ik had het niet anders verwacht een 4,5. Ik had zo gehoopt dat toch net een voldoende had weten te halen maar niet dus. Pff baal er zo van Ik ga hier dus een her voor krijgen maar het is niet zo dat hierdoor er meer vertrouwen in heb ik denk dat weer een onvoldoende zal halen. En over 3 weken tijdens de introweek zullen we een toets leesvaardigheid krijgen bij Engels. Dat betekend dus dat daar ook niet voor kan leren… want ja je snap die tekst wel of niet.

Heb geen idee hoe het nu bij deze opleiding gaat… of je het met andere vakken mag compenseren of dat je alle taken voldoende moet halen bij vak of gewoon in geheel aan einde van jaar … maar voel licht stress puntje opkomen😦.

3 gedachtes over “Baal momentje :(

Geef een reactie

