twee daagies vrij.

Mijn vakantie is vandaag officieel begonnen maar sinds vrijdag heb ik al vakantie. Afgelopen dagen veel gewerkt maar nu ben ik 2 dagen heerlijk vrij :D… Afgelopen zondag na het werk nog een drankje gedaan in Breda en naar de film Body Language geweest. Was wel een leuke film maar ik heb wel betere dansfilms gezien🙂. Wel een leuke avond gehad🙂.

Gister heb ik gewerkt en daarvoor had ik het jaarlijkse functionerings-gesprek op mijn werk. Ging wel goed :)… Uiteraard waren er wel een aantal verbeter puntjes die ik wel snap. Maar ze zijn erg te vrede over me en daar ben gelukkig erg blij mee. 3 jaar geleden had niet verwacht me zo ergens thuis te voelen en het naar mijn zin te hebben als op mijn huidige werk🙂.

Nu ben ik lekker 2 daagjes vrij en heb ik vandaag een onwijs leuke dag gehad. Vanmorgen eerst lekker uitgeslapen en toen even langs de markt geweest. Rond 1 uur met collegaatje afgesproken om samen een hapje te gaan eten in de stad. Rond 3 uur zijn we samen door gegaan naar het vliegveld waar we samen een ander collegaatje zijn gaan ophalen die een half jaar naar het buitenland is geweest voor stage.

Haar familie had aan mij gevraagd of ik het leuk zou vinden om haar op te gaan halen. Heb eerst wel beetje getwijfeld  omdat niet zeker wist of ze het wel leuk zou vinden na zo’n lange tijd en reis juist collega’s op haar staan te wachten en familie. Maar toen dus een ander collegaatje ook wel mee wilde vandaag dus samen gegaan. Met haar familie hadden we afgesproken waar we gezellig hebben zitten kletsen en wat gedronken en rond 4 uur lande het vliegtuig. Was zo leuk om haar oma zo enthousiast en blij te zien onwijs schattig.

Iedereen was heel emotioneel en blij dat ze weer terug was en had zelf ook wel heel even een momentje waarop ik bijna een traantje moest laten. Daarna nog met z’n alle wat gedronken en bijgekletst, fotootjes gemaakt enz… Uiteindelijk erg leuke middag gehad. Daarna zijn ik en C weer naar het station terug gegaan met de bus waar we nog even boodschappen gingen doen bij die appie.

Eenmaal bij mij thuis kwamen we op het idee nog even lang J te gaan want die had vandaag haar katje gekregen… geheel onverwachts zaten we daar dus binnen en owww wat een poepie zeg. Was nog zo heel klein dropje… mega schattig😛. Dan begint gelijk te kriebelen om er zelf ook nog een te nemen haha. Het beestje viel gelijk bij me op schoot in slaap. Had er de hele avond mee kunnen zitten haha… Morgen dus lekker nog een dagje vrij en dan ga ik mijn ouders weer eens op zoeken en daarna gezellig met Michelle wat eten :)… zin in !

2 gedachtes over “twee daagies vrij.

Geef een reactie

