2x Zorro !


Een beetje laat blogje erover maar alsnog een verslagje over afgelopen dinsdag… Afgelopen dinsdag ben ik na een lang dagje school namelijk samen met Jacolien naar Zorro geweest. Eerst samen bij mij eten gemaakt een simpele pasta (want we hadden een beetje tijdnood.). Daarna zijn we op de fiets gestapt naar het theater. Dit was geen  succes buiten het feit dat het begon te regenen was mijn fietsenband zowat gelijk plat toen we beide op de fiets zaten en kwam de fiets gelijk omhoog echt een drama. Maar goed we zijn heel aangekomen hoor.

Aangezien we last minute gingen hadden we voor 12,50 een kaartje op een eerste rang zit plaats waar we echt goede plaatsen hadden !! Ik was natuurlijk al een keer eerder naar Zorro geweest, maar wilde de show heel graag nog een keer zien als Tommie speelde en buiten dit vond ik het echt een super mooie musical. Nou er werd aan mijn wensen voldaan tijdens deze show ging Tommie op als Zorro. En toen ik hoorde dat Christophe Haddad dit keer voor het eerst Rene van Kooten zou vervangen kon mijn avond al niet meer stuk.

Ik heb wederom onwijs genoten van de show, qua spel vond ik Tommie echt beter als Roman…. maar de zang van Tommie vond ik minder sterk. Wat ik eigenlijk een beetje raar vond want toen ik hem tijdens High School Musical zag werd ik echt geraakt door zijn stem nu een stuk minder. Christophe vind ik een geweldige acteur en zo’n leuke man. Ik vond dat hij het niet slecht deed voor een eerste keer. Maar natuurlijk kan hij niet tippen aan een Rene van Kooten… dit is zo’n geweldige en ervaren acteur. Wederom werd ik diep geraakt door Michele Splietelhof die de rol van Luisa speelt. Zo’n mooi stemgeluid heeft zij. En ja de gene die volgens mij de ster van deze show is en echt de leukste rol mag vertolken is Lone van Roosendaal. Vorige keer vond ik der al geweldig maar na een tweede keer zie je nog meer dingen en let je op nog meer. Wederom een top avond en een top show.

 

3 gedachtes over “2x Zorro !

Geef een reactie

