Relax weekend o.a Concert Marco Borsato


Ooo als ik aan afgelopen weekend denk dan verschijnt er al een glimlach op mijn gezicht ! Ik heb zo genoten… na een hele week van druk en presteren op school was ik een heel weekend vrij. Alle opdrachten waren ingeleverd ik had mijn eerste toetsen voor Engels voldoende gehaald en wat was ik daar blij om.Het komt niet vaak voor dat ik een heel weekend vrij ben en dan ook nog eens een weekend vol leuke dingen !

Vrijdag zat uitslapen er niet bij want ik had een afspraak bij de huisarts… wat was ik zenuwachtig. Ik heb iets onder mijn voet waar steeds meer last van kreeg. Na lang twijfelen toch dus gebeld. Nou het werd allemaal behandeld maar zeer waarschijnlijk moet er wel nog 1 of 2 keer voor terug omdat ik weer een uitzonderlijk geval ben. Helaas wel heel de dag er behoorlijk last van gehad vrijdag en dit was dus ook wel vervelend als je naar een concert gaat en de hele tijd moet staan.

Maar goed middags ben ik naar Limburg gereisd om Michelle op te halen, zodat ze met korting kon reizen. In Roermond zijn we gaan lunchen en hebben toen de trein richting Eindhoven genomen. Nog wat bij mij thuis gezeten en rond uur of 19 zijn we richting het klokgebouw gegaan waar het concert van Marco zou plaats vinden. Ik was er nog nooit geweest met een concert maar het is echt een onwijs goede locatie. De laatste tijd komen naar deze locatie ook steeds meer grote namen.

We besloten een plaatje op te zoeken boven op het balkon… dan kon ik voor het concert begon ook gewoon zitten want had dus behoorlijk last van die voet. Echt onwijs genoten van de avond.Alle grote hits kwamen voorbij, en wat een sfeer was er. Iedereen ging uit zijn dak en deed gezellig mee. Als de filmpjes terug kijk die heb gemaakt word alweer helemaal vrolijk. Op laats zijn we naar beneden gegaan om alvast even de wc te kunnen opzoeken en konden we nog een liedje vooraan mee genieten . Toen de trein terug genomen richting het centrum waar we nog een rondje stad hebben gedaan. We wilde nog een terrasje doen maar alles zat helemaal vol. Uiteindelijk zijn we beland bij een shoarma zaak waar we beide voor het eerst het o zo bekende kapsalon namen. rond half 2 lagen we dood moe in ons bed.

Zaterdag zijn we rond 10 uur opgestaan… dit kwam mede door het leuke boren van mijn buurman. Ons opgefrist en toen samen naar de opendag van de Fontys in eindhoven gegaan. Ik ben me aan het oriënteren op HBO opleidingen en 1 ervan lijkt me onwijs interessant. Deze is in Tilburg maar bij de opendag kreeg je hier ook alvast info over. Ik wilde er niet voor niks naartoe in Tilbug dus vond wel fijn even hier te gaan kijken. Zo wist ik of het me echt wat leuk. Nou ik ben razend enthousiast en ga volgende week ook de opendag in Tilburg bezoeken. Dan zal ik er wel wat meer over schrijven.

Toen heb ik Michelle naar haar trein gebracht… eigenlijk zouden we het hele weekend samen dingen doen maar omdat ik volgende week toetsweek heb en ik hier ook voldoende voor wil leren besloten we dit niet te doen en ging Michelle dus naar huis. Daarna nog even de boekenbeurs binnen gelopen. Eigenlijk zouden we dit vrijdag doen maar Michelle wilde er niet persee heen dus had zoiets van dan ga gewoon zaterdag even kijken. Het was echt MEGA druk, ik had onwijs zere voeten en heb dan ook lang niet alles bekeken. Ik kwam 3 boeken die ik alle 3 onwijs graag wilde lezen en al tijden op mijn verlanglijstje staan… namelijk Fallen, Spells en Schaduwliefde. Allemaal nog redelijk nieuwe boeken die in de winkel nieuw 50,90 zouden zijn. Ik nam ze mee voor 23,95. Thuis de rest van de avond wat gerommeld in huis en samenvattingen gemaakt voor de aankomende toetsen en geleerd.

Zondag ben ik heerlijk een dagje naar Therma 2000 geweest samen met Michelle dus. Ik kan hier zo van genieten en volledig tot rust komen. De schoolboeken gingen mee waardoor ik tussen het relaxen door toch ook nog kon leren🙂. Een heerlijk weekend gehad ! Waren alle weekenden maar zo😉. Morgen begint mijn toetsweek en is het tijd om te knallen ! Ik hoop dat allemaal gaat lukken en ik alles met een voldoende ga afsluiten.
Hoe was jullie weekend ?

3 gedachtes over “Relax weekend o.a Concert Marco Borsato

Geef een reactie

