Toets/ examen week

Ik zit op het moment midden in mijn toets/examen week… Intussen heb ik er 3 op zitten en heb ik er nog 2 te gaan.
En pff het is moeilijk !! Afgelopen maandag stond leestoets Engels op het programma en LenB (politiek en EU). Over LenB heb opzich wel een redelijk gevoel dat ik dit elk geval met een voldoende hoop af te sluiten. Maar Engels ging slecht… Ik snapte de teksten niet en had tijd te kort… in 15 minuten moest ik eigenlijk nog 3 teksten… Van de 8.

En vandaag stond van deze toets dan ook al de beoordeling erop…. het is zeker niet onverwachts maar baal er onwijs van ik heb een onvoldoende wederom een 4,5 te verstaan. Word dus weer een herkansing. Het is op zich nog geen wereld drama… van de 5 onderdelen moet je er 3 halen. Namelijk lezen,schrijven,luisteren en Spreken en de Cases toetsen. Luisteren heb ik nu gehaald en 1 cases toets ook. Maar dat betekend dat er nog genoeg onderdelen zijn die ik MOET halen… en geen van alle behoord tot mijn sterkste kant. Maar goed we zullen zien hoe het loopt. Baal er wel van.

Gister een toets cev gehad en deze toets was evenals pittig. Geen idee wat ik hier voor ga halen… Zowel theorie al rekenvragen. Ik denk dat ik de meeste theorie wel goed heb op de SWAT analyse na… pff wat baal ik ervan. De allerlaatste les heeft ze hier kort iets over verteld. Heb genoteerd maar verder helemaal niet meer over nagedacht dat we dit nog hadden behandeld en ook verder niet bestudeerd. Ik weet het dan ook echt niet meer. Vraag open gelaten omdat al tijd te kort had. Het reken gedeelte was drama. Weet zeker dat er aantal goed heb maar raakte op geven moment helemaal in de war doordat er stof in stond die we moesten overslaan IN DE TOETS JA. En opeens 3 vragen verder die stof wel weer bij iets anders moesten gebruiken… raakte helemaal de draad kwijt en kwam uiteindelijk op een onwijs raar getal uit…. Dit kon nooit goed zijn. Hopelijk zit er ergens een rekenfout en krijg gewoon wat punten voor de berekeningen.

Het is dus afwachten… de komende 2 toetsen zijn denk ik ook onwijs moeilijk. Management morgen al uren voor geleerd… geen idee wat ze gaan vragen ook groot deel van de theorie niet behandeld in de lessen toen ik er al was dus vrees er voor. En EAV is alleen maar rekenen vrijdag. Denk dat die toets sowieso niet ga halen. Nou allemaal maar duimen dus en hopen dat ik het ga halen…. heeft de vorige x geholpen ;).

6 gedachtes over “Toets/ examen week

Geef een reactie

