Kerst 2011


Door alle drukte schiet het er regelmatig bij in om te schrijven over alle dingen die ik eigenlijk het liefste zou willen delen. Maar helaas gaan soms andere dingen gewoon voor. Zo ben ik ook helemaal vergeten te bloggen over iets waar ik juist onwijs naar uit kijk. Dit jaar zal ik met kerst namelijk naar Disney gaan.

Ik ben al regelmatig in de Decembermaand in Disney geweest en ik ben echt helemaal verliefd op deze sfeer. Het ultieme kerstgevoel is voor mij Disney… de attracties vind niet eens zo zeer bijzonder maar gewoon de sfeer die er hangt geeft me zo’n mooi en blij gevoel.

24 December vertrekken Michelle en ik vroeg richting Parijs waar we als alles mee zit rond 12 uur aan komen. De bedoeling is dat we deze dag gaan genieten van Parijs zelf. We willen ons koffer in een kluis zetten (die als het goed is aanwezig is)…. en dan Parijs in gaan. Tegen de avond gaan we richting Disney waar ons hotel ook ligt. We willen dan alles al beetje gaan verkennen ofzo.

25 December kunnen we heel de dag beide parken bezoeken en hebben we avonds een kerstdiner gereserveerd. Ben daar eerlijk gezegd ook wel erg benieuwd naar. Maar bovenal heb er onwijs veel zin in. In het 2de park van Disney ben ik sowieso nog nooit eerder geweest.

26 December ben ik natuurlijk jarig en daarom vind ik het extra leuk om in Disney te zijn, toen ik 18 jaar werd kreeg ik dit ook cadeau en vertrok ik die dag avonds laat richting Disney. Dit jaar zal ik er daadwerkelijk zijn. Ergens vind ik het wel jammer dat ik mijn b-day dan niet kan vieren met familie en vrienden, maar dit lijkt me ook zo’n mooie geweldige ervaring. Een groot deel van mijn familie en vrienden kan nooit op mijn verjaardag omdat ze dan andere verplichtingen hebben en de feestdagen mis ik vaak ook een groot aantal dierbare die er niet meer zijn. Ik hoop dat dit jaar me een keer echt jarig voel en het gemis word gecompenseerd door alle andere mooie dingen.

Wel twijfel ik nog of uiteindelijk na kerst niet paar vrienden bij me thuis uitnodig om alsnog beetje te vieren door bv gourmetten ofzo… nog maar even goed over na denken🙂.

Eind van de middag zullen we terug naar Parijs gaan en tegen 18 uur zullen we de trein weer richting Nederland nemen ! Ik hoop op een super weekend … zeker nu ik afgelopen zomer ook weer niet op vakantie ben geweest en op een onvergetelijke kerst en verjaardag !

5 gedachtes over “Kerst 2011

Geef een reactie

