Mijn nieuwste verslaving…

The Secret Circle (gemaakt door exectutive producer Kevin Williamson, die we kennen we van The Vampire Diaries)  speelt het verhaal zich rondom ‘Cassie’ (Britt Robertson), een tiener die haar leven in California gedwongen moet achterlaten voor het mysterieuze Chance harbor. Waarom ze daarnaar toe moet zal al een kleine plot verklappen dus dat doen we niet, dat zie je in de eerste 4 minuten van de eerste aflevering wel. Tezamen met een groep andere tieners (waaronder een rol gespeeld door Thomas Dekker, die we nog kennen uit Terminator; the Sarah Conner Chronicles) ondekt ze dat ze ‘heksen’ zijn ..

Intussen alweer dik 2 maanden geleden dat na de zomer weer een groot deel van nieuwe seizoenen van populaire series van start vind in Amerika. Na een hele zomer wachten kon je eindelijk weer genieten van o.a Gossip Girl enz. Maar ook kwam de The CW weer met een aantal nieuwe tv series. O.a Heart en Dexie en The secret circle. Naar beide series was ik erg benieuwd. Bij Heart en Dexie word de hoofdrol gespeeld door mijn favoriete actrice uit the o.c. Ik was dus erg benieuwd. Toch heb ik alleen de eerste aflevering gekeken de serie trok me niet.

Waar ik echter wel zwaar verslaafd aan ben geraakt is The Secret Circle. Het is de opvolger van The Vampire Diaries en van de zelfde maker die ooit met Dawson’s Creek begon. Dit kan toch geen slechte combie zijn😛 ? En ja deze serie staat zeker op mijn lijstje van inmiddels favorieten. Intussen is iedereen in de ban van vampiers en dan is magie en zwarte krachten weer eens een leuke afwisseling😉. De eerste 9 afleveringen zijn nou voorbij en helaas is het nou weer afzien tot januari wanneer alle series weer van start gaan. Ik kan nu al niet wachten. En ja het is dan ook een feit dan gaat ook het laatste seizoen van One Tree Hill van start. Ik heb al een promo gezien en dat beloofd heftig te worden !!…. Ik zeg op naar het nieuwe jaar😉.

Wat is jouw absolute tv serie aanrader ? Want misschien moet ik maar alvast een alternatief gaan zoeken voor OTH ….

5 gedachtes over “Mijn nieuwste verslaving…

Geef een reactie

