Weekendje Amsterdam !


Dit weekend ben ik een heerlijk weekendje in AMSTERDAM !! Ik ben echt gek op deze stad en al maanden geleden boekte een vriendin en ik daar samen een hotel om daar samen haar verjaardag te gaan vieren en naar een optreden te gaan van een vriendin daar uit de buurt. Die avond treed ze in Amsterdam daar op met haar bandje en ben zo benieuwd om haar eindelijk een keertje live te gaan zien.

Daarnaast staan er onwijs leuke dingen op de planning zaterdag brengen we een bezoek aan het Anne Frank huis. Hier ben ik altijd al eens heen willen gaan maar nooit eerder heb ik het gedaan dus ben erg benieuwd. Daarna gaan we heerlijk eten bij het Hard Rock Cafe. Eef en ik hebben er een kleine traditie van gemaakt om daar te eten haha maar ik ben nog nooit in Nederland geweest haha. Zondag zal het waarschijnlijk vooral shoppen zijn maar ik heb er ZIN IN ! Een heel weekend geen werk en werk maar gezelligheid !

4 gedachtes over “Weekendje Amsterdam !

Geef een reactie

