oma

wat had ik uitgekeken naar gister…. Ik zou samen net een collegatje die me had gevraagd naar wicked gaan. Heel de dag keek er zo naar uit. Eenmaal aangekomen in scheveningen werd ik gebeld… Mijn moeder.

Ik nam mijn telefoon op en kreeg tehoren dat ze oma naar het ziekenhuis hadden gebracht. Ergens kwam het niet onverwacht ik dacht heel de week dat mijn oma eens moest bellen o.a om haar te bedanken voor sinterklaas cadautje (wat mijn ouders overigens nog steeds hebben) maar ik vergat elke x. Ik leek ergens wel aan te voelen ofzo.

Tis niet bepaald leuk als je in scheveningen bent en dit hoord… Ik kon niet zomaar weg want we waren met de auto en ik zou er dan sowieso pas 3/4 uur later kunnen zijn er zolaat waarschijnlijk niet eens meer bij mijn oma mogen. Dus besloten er te blijven. Het was een onwijs mooie show (zal nog wel verslagje schrijven) maar zat toch ergens anders met mijn hoofd.

Rond 2 uur snachts lag ik eindelijk in mijn bed… Snachts onwijs slecht geslapen. Eenmaal helemaal in tranen wakker geworden omdat droomde dat mijn ouders belde dat mijn oma was overleden toen ze belde dat onderweg was.

Om deze reden heb daarom ook besloten vandaag niet naar school tegaan en gewoon mijn oma tegaan opzoeken. Volgens mijn ouders ging wel beter als gister. Maar ik vergeef mezelf nooit als ik naar school ga omdat vind dat ik een les boekhouden niet kon missen en dat de laatste kans zou zijn geweest om mijn oma tezien.

Bij mijn andere familie die ben verloren ging soms opeens zo snel en elke x zie mijn oma achteruit gaan. Vanavond ga naar optreden van direct. Ergens niet zo fijn nu maar dit is vlakbij ziekenhuis dus mocht onverwachts slechter gaan ben ik wel in de buurt.

Zie er beetje tegenop om mijn ouders te zien na de vorige x. Ik zou bewust geen bezoek aan ze brengen vandaag na vorige x. Nu dus wel. Maar goed ik doe dat niet voor hun maar voor mezelf en oma

3 gedachtes over “oma

Geef een reactie

