Verslag Musical Wicked !!

 

Afgelopen donderdag ben ik naar Wicked geweest, helaas heb ik er niet optimaal van genoten door alles met mijn oma maar het is echt een prachtige show. Meteen toen ik hoorde dat deze show naar Nederland kwam wist ik hier wil ik heen !! Donderdag was het dus zover. Rond half 4 vertrokken we op station met de auto richting Scheveningen. Het was echt heel druk op de weg dus pas rond 18.45 waren we in Scheveningen. Erg veel tijd was er helaas niet meer om te eten dus werd het een snelle hap bij de Mac Donalds. Toen weer terug naar het theater waar we gelijk onze plaats konden opzoeken.

We hadden super plaatsen op rij 13 eerste rang ! De show was echt betoverend mooi ! Het leek net alsof je in een sprookje zat. Chantal is goed maar Willemijn is fantastisch. Wat een stemgeluid heeft deze vrouw prachtig. Deze vrouw weet je echt te raken tot op het bot en meerdere malen bezorgde ze me kippenvel. Ook was ik onwijs benieuwd naar Pamela, die ik natuurlijk ken van ONM. Pamela is zo’n leuke vrouw en veel mensen kennen haar alleen van haar rol als Bettina. In deze rol mag ze wederom schitteren van een slecht personage. Een rol die haar echt op het lijf geschreven is ik heb van der genoten ! Het eerste deel van de show vond ik wel mooier dan het tweede. Maar wat heb ik genoten ! Het is echt een spektakel deze show. En ja ik wil nog een keer !! Hopelijk kan ik de volgende keer dan wel optimaal genieten.

2 gedachtes over “Verslag Musical Wicked !!

Geef een reactie

