Terug uit Parijs !

Sinds gisteravond laat ben ik terug van 3 heerlijke dagen Parijs. Ik heb echt onwijs genoten ! Vrijdagavond ging ik gelijk vanuit mijn werk door naar mijn ouders waar ik een bezoekje bracht aan mijn oma. Ik had kerstcadeautjes voor der mee genomen en gelukkig was ze redelijk bij om gewoon dit te kunnen geven en met der te praten. Daarna door gegaan naar Michelle waar we samen wat zijn gaan eten. Daarna nog even het dorp in gegaan waar die avond Late Night shopping was. Nog wat winkeltjes gekeken en wat gedronken. Bij de terugweg kwamen we nog een vriendin van Michelle met haar vriend tegen waar we nog even wat mee gedronken hebben. Toen de laatste dingen klaar gemaakt en het bed in.

Dag 1

De volgende ochtend ging al rond half 6 de wekker en rond half 7 zaten we in de auto op weg naar Maastricht. Best nog wel gespannen of alles zou rijden vielen deze zorgen gelukkig van ons af en haalde we nog een trein eerder richting Luik. Daar waren we dus veel te vroeg waar we dus alle tijd hebben door gebracht ik een eetcafe en ik sinds lange tijd weer heb mogen genieten van zo’n lekkere croissant die mijn tante vroeger altijd voor me haalde. Rond 9 uur stapte we netjes op tijd zonder vertraging in de trein naar Parijs. En om 12 uur waren we dan in Parijs😀. Ik dacht dat het een drama zou worden maar alles ging onwijs goed. We vonden gelijk de bagage kluizen waar we onze koffers in zette en ook de metro vinden was ging enkel probleem. (Dit was andere keren namelijk een groot drama haha). We liepen er in 1 keer heen ! De metro genomen naar de Eiffeltoren waar we best wel een tijd hebben rond gelopen. Foto’s gemaakt, de kerstmarkt bezocht en vooral genoten !

Daarna best wel getwijfeld of we naar de sacre coeur zouden gaan maar het was al best wel laat dus besloten we naar Lafayette te gaan want dan kon ik kijken bij Hard Rock Cafe of ze daar dat armbandje nog hadden en nog wat winkeltjes bekijken. Helaas konden we niks meer drinken bij Hard Rock Cafe omdat ze eerder dicht gingen ivm kerstavond en het armbandje hadden ze daar helaas ook niet meer. Toen maar wat gedronken bij de Starbucks. Vervolgens nog wat winkeltjes gekeken maar het meeste zou ook al bijna dicht gaan omdat dus kerstavond was dus besloten we maar terug naar het station te gaan om onze koffers op te halen en naar Disney te gaan. Het was intussen net spits en wat een drukte dat dit was niet normaal. Gelukkig hebben we het overleefd en tegen 7 uur (denk ik) zaten we in onze hotelkamer. Echt onwijs mooi hotel. Waar het bij binnenkomst al naar snoepjes rook.

Na onze koffers te hebben gedropt de bus terug genomen naar disney en daar disney village bezocht. Daar hebben we een hapje gegeten in een restaurant. Was erg druk dus eerst nog even moeten wachten. Toen nog wat winkeltjes gekeken maar rond half 11 waren we zo moe en besloten we ons bed te gaan opzoeken ! Een heerlijke eerste dag parijs…. Maar eigenlijk te kort haha.

Dag 2 volgt …..

3 gedachtes over “Terug uit Parijs !

Geef een reactie

