Jaaroverzicht 2011

2011 omschreef ik als mijn jaar…. Als ik er op terug kijk ben ik redelijk te vrede. Of 2011 echt mijn jaar was ? Dat weet ik eigenlijk niet…. Maar het was zeker een beter jaar dan de afgelopen jaren die me zwaar vielen. In 2012 hoop ik wederom een goed jaar tegemoet te gaan. Met veel nieuwe kansen,gezelligheid en doelen te behalen.

Dit was 2011 ….

In januari ging ik op gesprek bij de woningvereniging en kreeg ik al snel te horen dat ik 1 van de gelukkig was die een studio midden in het centrum zou krijgen. Alles geheel nieuw een grote stap waarbij het aftellen kon beginnen. En natuurlijk werd ik de trotse peettante van Joy. 1 januari mocht ik de kleine voor het eerst bewonderen.

In februari maakte ik de definitieve keuze om terug te gaan naar mijn oude werk. Eigenlijk zou ik sowieso in de zomer weer terug gaan maar de twijfel sloeg toe toen ze me van alles beloofde bij mijn tijdelijke werk. In Februari besloot ik definitief dat ik gewoon terug ging naar mijn oude baan. Verder bezocht ik samen met Jacolien de Musical Leggaly Blond en werd bekend dat mijn reis waar ik zo naar uit had gekeken niet Amerika maar Praag werd.

In Maart bezocht ik samen met Eefje het concert van Taylor Swift in Ahoy en ging ik eind die maand dan daadwerkelijk naar Praag. Een leuke tijd gehad al valt het natuurlijk tegen als je eigenlijk naar Amerika zou gaan. Een ding is zeker Praag is wel een onwijs leuke winkelstad.

In April mocht ik voor het eerst van het mooie en zonnige weer genieten in Scheveningen wat ben ik gek daarop. Verder kocht ik mijn bank waar ik nog steeds geweldig trots op ben en onwijs mooi staat in mijn nieuwe huisje. Helaas moest ik ook afscheid nemen van mijn lieve katje spikie.

In Mei kwam de verhuizing steeds dichter bij en mocht ik voor het eerst alles bezichtigen wat was dit spannend. Deze maand stond in het tekenen van kiezen van meubels en andere dingen. Verder was het deze maand prachtig weer en kon ik mijn jurkjes en zonnige kleding eindelijk uit de kast trekken.

In Juni begon voor mij het festival seizoen en bezocht ik samen met Jacolien Pinkpop en Rock Wechter wat heb ik het daar naar mijn zin gehad. Eindelijk kwam het heugelijke nieuws dat het huis van mijn ouders verkocht was. Een last die van me afviel. Verder besloot ik dat ik weer terug wilde naar school en deed een intake bij de opleiding helpende zorg en welzijn

In Juli ging ik dan eindelijk verhuizen en gingen er heel wat klusuurtjes voorbij. Uiteindelijk was mijn hele huisje helemaal naar mijn smaak. Verder bezocht ik de kermis in Tilburg en ging ik eindelijk met Gina naar Bon Jovi in Dusseldorf. Wat had ik daar naar uitgekeken. Verder werd  ik uiteindelijk toch aangenomen bij de opleiding Helpende en Welzijn waar een heleboel gedoe aan vooraf ging. En des niet te min werd al het harde werken beloond en werd ik tot medewerker van het jaar gekozen.

In Augustus deed ik veel leuke dingen…. Ik bezocht samen met Michelle Valkenburg en Maastricht, ging samen met Eefje naar Zorro en ging veel shoppen. Des niet te min kreeg ik eindelijk een vast contract met meer uur op mijn werk. Wat was ik hier blij om.

In September ging ik samen met Gina naar Avril Lavigne,ging ik samen met Johanneke naar Bavaria open Air en ging ik na jaar fulltime te hebben gewerkt terug de schoolbanken in. Een spannende tijd brak aan maar al snel had ik door dat dit niet voor mij de juiste keuze was.

In Oktober stapte ik over naar mijn oude opleiding Manager Detailhandel waar ik in een drukke periode belande omdat ik veel moest inhalen. Verder bezocht ik samen met Eefje een aantal optredens van Glennis Grace, ging ik lekker uiteten bij etenstijd en mocht ik op kosten van de 013 het concert van Within Temptation bezoeken samen met Jacolien.


In November ging ik samen met Eefje een weekendje naar Amsterdam om haar verjaardag te vieren. Wat was dit onwijs leuk en gezellig. En uiteraard zag ik het bandje van Madelon eindelijk een keer live. Ik vond een stageplek bij de Free record shop waar ik vanaf maart volgend jaar stage ga lopen. En haalde al mijn toetsen uit de eerste periode op school. Verder bracht ik samen met Michelle een bezoekje aan het concert van Marco Borsato en ging ik voor de tweede keer naar Zorro met Jacolien.

In December zat de angst er goed in toen mijn lieve oma werd opgenomen in het ziekenhuis en ik bang was haar voorgoed kwijt te raken. Ondanks dat deed ik ook veel leuke dingen. Ik ging samen met Jessica naar de musical Wicked wat een echte aanrader was. Al voor mijn verjaardag bezocht ik samen met Gina het concert van Di-rect en ging ik naar de musical Daddy Cool. De mooiste belevenis van deze maand was uiteraard mijn bezoek aan Disney en Parijs waar ik samen met Michelle kerst en mijn verjaardag vierde.

Al met al dus denk ik best een mooi jaar….. Wat zal 2012 ons brengen ??

2 gedachtes over “Jaaroverzicht 2011

Geef een reactie

