Happy New year


Via deze weg wens ik iedereen een onwijs mooi 2012 toe. Ik hoop dat voor iedereen 2012 een jaar wordt vol mooie momenten, dromen die uitkomen en heel veel liefde en geluk.

Gister een rustig avond gehad en gezellig gegourmet, genoten van het concert van Marco Borsato en om 00.00 uur genoten van het vele vuurwerk en een heerlijke oliebol. Voor 2012 heb ik niet zoals elk jaar een hele wenslijst en doelen al hoop ik wil ik wel op het volgende letten / doen.

– Proberen gezonder te eten… door alle drukte schiet het er zo vaak bij in. Ik merk aan mijn lichaam al als ik elke dag voldoende fruit en vitamine eet dat ik me beter voel.

– Minder lang onder de douche staan… ik ben hier namelijk zo slecht in. Als eenmaal in de douche staan kan ik er niet onderuit komen… ik wil niet weten wat voor rekening ik ga krijgen van het water dit jaar haha.

– Meer genieten van de kleine dingen die het leven zo mooi maken… Er gewoon eens bij stil staan hoe mooi het is als het een keer lekker weer is, je een lief smsje krijgt of je kat lekker tegen je aan komt liggen.

– Mijn Diploma halen… In juni wil ik zo graag dat papiertje halen !! Dat ik iets heb bereik waarvan zoveel mensen zeiden dat ze dachten dat ik het niet kon wel heb kunnen waar maken.

– Meer in mezelf geloven…. Ik kan zoveel als ik er mij voor inzet, maar volgens mij gaan de dingen veel makkelijker als ik dan ook nog eens in mezelf zou geloven dat ik het daadwerkelijk kan.

– En als laatste wil ik in 2012 echt beginnen met mijn rijbewijs. Of ik het haal in 2012 is misschien wat hoog gegrepen maar ik wil in elk geval genoeg geld hebben gespaard en een goed begin gemaakt hebben voor dit eindelijk te halen !

5 gedachtes over “Happy New year

Geef een reactie

