Een nieuw jaar… Dus een nieuwe start..

Van jawel mijn favoriete tv-series😀. Het was toch wel enkele maanden afzien maar na een stop van enkele maanden begint vanavond in Amerika The Vampire diaries en The secret circle weer. En volgende week gaat dan ook eindelijk het allerlaatste seizoen One Tree Hill van start. Alle drie de series volg ik via internet met Amerika mee. In Nederland word de helft maar uitgezonden en veranderen de tijden elke keer… Dus doe ik het lekker via internet kijken en oefen ik ook nog eens mijn Engels. Alle drie de series beloven weer onwijs spannend te worden… Hieronder de trailers :

The Vampire Diaries :

The Secret Circle

One Tree Hill

5 gedachtes over “Een nieuw jaar… Dus een nieuwe start..

Geef een reactie

