B-day feestje.


Gister vierde ik mijn verjaardag alsnog… op zich een bijzondere gebeurtenis want ik vier mijn verjaardag eigenlijk niet zo vaak. Als kind al werd ik zo vaak teleurgesteld dat familie niet kwam omdat ze rond de feestdagen altijd andere verplichtingen hadden. Op de basisschool was het populairste meisje van de klas een paar dagen later dan mij jarig en vaak gingen de meeste dan altijd naar haar verjaardag. Ik schafte mijn verjaardag vieren eigenlijk min of meer af of vierde het echt maar met 2 vriendinnen ofzo. Dit jaar besloot ik een nieuwe poging te doen en vierde gister mijn verjaardag voor mijn meest dierbaarste vrienden. Sommige ken ik al zowat mijn hele leven… andere nog niet zo heel lang maar allemaal zijn ze belangrijk voor me.

Gister was echt super…. Voor het eerst in mijn leven voelde ik me een keer ‘echt’ jarig…. jarig zoals je dat altijd in films ziet en ik bij mezelf altijd dacht waarom heb ik dat nooit ? Uiteraard was ik al jarig geweest maar mijn b-day was perfect ! Zoveel lieve mensen om me heen die me altijd weer doen vergeten als niet lekker met me gaat. Ik had iedereen uitgenodigd om te komen gourmetten en daardoor had ik de mensen die had uitgenodigd wel beperkt gehouden. Nooit verwacht dat dit jaar ook daadwerkelijk bijna iedereen zou komen. Mijn huiskamer zat helemaal vol met een heleboel gezelligheid. Eefje en Jacolien waren zo lief geweest om al om 2 uur te komen zodat ze me konden mee helpen met klaar zetten. Rond half 7 was iedereen er en kon feestje echt beginnen. Ik ben zo onwijs verwend en heb zoveel lieve en leuke dingen gekregen. Zo kreeg ik van mijn overbuurvrouw (en vriendin natuurlijk) 2 mokken waarop staat beter een goede buur dan een verre vriend, ik kreeg ook een heel leuk bakje met beschilderingen uit Cuba. Zulke persoonlijke cadeautjes vind altijd onwijs leuk. En verder kreeg ik nog zoveel andere dingen en vooral veel cadeaubonnen waar ik mee kan shoppen😀. De fotootjes van die avond gaan in een mooi lijstje komen met als herinnering van mijn ‘leukste’ verjaardag ever. Ik had zo graag een foto willen hebben met de 4 belangrijkste mensen in mijn leven… helaas besloten juist daarvan 2 mensen niet te komen. Dus of die foto is er helaas niet gekomen, maar wel heb deze lieve foto :)… wat ook een bijzonder plaatje krijgt.

 

Ik heb gister echt genoten en het is zo’n onwijs mooie afsluiting van echt een top vakantie die ik heb gehad ! Ik zou nog wel een weekje vakantie willen hebben hoor (A).

4 gedachtes over “B-day feestje.

Geef een reactie

